Derin bir nefes aldım ve titrememi durdurmaya çalıştım. Heyecan,korku,böcek gördüğüm zamanlarda hep bu oluyordu. Her hücreme kadar kasılıp daha sonra ellerim ve bacaklarım titriyordu midem kasılıyordu, kramplar giriyodu.
Kendimi motivasyon etmeye çalıştım." sakin ol. O,orada ise ne olmuş? Seni alt tarafı nikah masasında terk edip gitmişti. Bunda ne var ki canım? " iç sesime gözlerimi devirdim. Şuan biri beni bu halde görse deli zannerdi ki zaten öyleydim ama konumuz bu değil. Kendimi motivasyon edeyim derken saçma sapan konuşmuş geçmişimi hatırlamıştım ve sinirlerim daha çok bozulmuştu.Aynada son kez kendime bakıp derin bir nefes alıp - verdim ve lavabodan çıktım.
Etraf fazla kalabalık olmadığı için topuklularımın parkeye vurguladığı sese kulak kesildim. Hâlâ üzerimde gerginlik ve stres vardı.
Buradan gideli uzun zaman olmuştu ve döneceğim sürpriz olacaktı. Beni görünce ne tepki vereceklerini bilmiyodum. Belkide çoktan unuttular beni?
Bir kişi hariç kalan diğer dört kişiyi özlemiştim. Belki de o bir kişiyi de özlemiştim. Hayır, hayır kendine gel.
Londra'ya bi türlü alışamamıştım iki buçuk sene olmasına rağmen.
Sonunda kafeye onların oturduğu bölüme geldiğimde onları gördüm. Sanki o an herşey durmuş gibiydi. Kalp ritmimi duyabiliyorum.Ne kadar da değişmişlerdi. Onlarla gittiğimden beri telefon ve mesaj yoluyla görüşüyorduk. Diğer iletişimleri reddetmiştim. Ama hâlâ sıkı dosttuk.
Hepsi gülüyor, eğleniyor, konuşuyor, iyi zaman geçiriyorlardı. Eksikliğim pek hissedilmiyor gibiydi.Hah, ne bekliyodun ki? Buraya gelirken topladığım cesaret ve öz güven küçük pısırık bi kedi yavrusuna dönüşmüş buhar olup uçmuştu.
Tam geri dönüp gidecekken, adımın seslenilmesiyle tekrar onlara döndüm.
Hepsi şaşkınlık ve özlemle bakıyordu.
Hepsi tek tek ayağı kalktı. Bir kişi hariç.
" merhaba "
" Selin " dedi Elçin. Gözleri dolmuştu. Ona sıkıca sarıldım. Fazla, çok fazla özledim sanırım. Ardından Hande'ye sarıldım. Bu şımarık kızıda çok özlemiştim. Burak bana şaşkınlıkla bakarken onun gözlerinin tam içine bakarak konuştum.
" geti döndüm artık buradayım. Benden kurtuluş yok "
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Hal
Teen Fictionkırık bir kalp nereye giderdi? kendinden mi kaçardı, başkasına mı kızardı? herşeyi yoluna koymak isterken yolu mu kaybederdi Peki?