Zobudila som sa na bolesť hlavy. Možno že to bolo preto lebo dnes sme písali monitor áno dnes.
,,No dnes to závisi na tebe Lindsey na akú školu sa dostaneš."
Do noci som sa učila poondiatu matiku. Ešte nemám jasno kam pôjdem. No čo už uvidím kam ma vietor zanesie. Ale závisy to aj od dnešného dňa.
Pozrela som sa na hodinky bolo 7:00 najlepší čas vstať. Zyšla som po schodoch do kúpelne umyla som si zuby učesala som sa. Som snáď jediná baba na našej škole ktorá je spokojná zvlasmy(mám rovné doslova).
Od prvej triedy mám samé jednotky a niesom bifloš takže asi takto niak. Potom som sa vrátila do izby kde som ako každé ráno rozmýšlala čo naseba. Ale keďže bolo zamračené a 3 hodiny budem sediet v škole. Tak som dala prednosť čiernym kraťasom (pred sukňov) a bledomodré tričko na to ňuňatý sveter keby náhodou zapršalo. Na to že je koniec roka tak je celkom zima.
Potom som do seba natlačila cereálie(žijem zdravo) a čistú vodu. Zrazu zazvonil zvonček.
,,Áno?" Zvolala som natlačená cereáliami.
,,pôď mi otvoriť?" Opýtala sa skôr otázkou.
,,Mia? Idem moja."
Tak som jej išla otvoriť dvere.
,,Ahoj čo ty tu?"
,,Ty si zabudla dnes veziem ja."
,,No ok ok moja idem si zobrať veci a môžme padať."
Ešte cez kuchyňu predbehala mamka.
Ani sa nepozrela a pozdravila.
,,Ahoj Mia."
,,Dobrý deň." Pozdravila na to hneď Mia uprostred dverí. Totižto Mia je u nás skoro každučký deň pomaly dlhšie ako unej doma. Mama ju bere ako svoju. Ja ako sestru. Tom (brat ) ju bere ako kamošku čiže ako doma.
,,Mamíííí my už ideme." Zakričala som pri dverách.
,,Ahoj zlatko držím palce."
A už sme fičali do školi. Keď som prišla na prvé poschodie už som tam videla tú tabulku. Deviataci píšu monitor.
,,Ok ok ." Ukludňovala som sa veď sa nič nedeje a veru ani nedialo. Nuž velmi stresujem čo narobím.
Pred triedou na mňa čakal Majk(frajer) podišiel ku mňe a dal mi pusu ako inak.
,,Dnes ti to pasuje zlato."
,,Tak ďakujem."povedala som znudene.
To boli posledné slová pred monitorom. Potom sme 3 hodini len písali...písali....
Po monitore
Takže keď nás pustili tak som sa pred školou ešte s tretla z Miou.,,No čo ako.?
,,čo ti poviem."
,,Vedela si?"spýtala sa ma.
,,Aj hej ale to sa uvidí zajtra."
,,No som zvedavá ako som to pokašlala."
A potom sme ešte kecali.
Ďalší deň.
Dnes som sa mala dozvedieť výsledky testu.Ahojte! Dúfam že sa vám táto časť trošku páčila. Táto časť je niečo na úvod a skutočný dej príbehu sa bude odohrávať v ďalších častiach. Tak dúfam že sa vám bude páčiť :D
YOU ARE READING
Be yourself(sk)
RandomMám ho rada pomohol mi velmi z mojich doterajších vsťahov spravil najlepšie chvíle v živote. Keby som povedala že mám nudný život klamem ale niečo tomu chýbalo teda doteraz.