Depresyon!

71 4 1
                                    

Güneşli bir sabaha daha uyanmıştı Alina.

Bu gün onun için zor birgündü . Yatağından kalkma isteği yoktu halsiz,yorgun,bitkindi Annesi odasına girdi ve
-Alina kızım kahvaltıya gelmiyormusun?
-Hayır
-Odana getiriyim mi kahvaltını kızım ?
-Hayir dedim anne!!
Annesi odadan çıktı ve Alina hâla yatağında ağlıyordu . Alina aslında mutlu , eğlenceli pozitif bir kızdı . Yaşamaktan zevk alıyordu. Bir sevgilisi vardı alinanın 1 yıldır birlikteydiler çok seviyolardı birbirlerini . Ailesi bile biliyordu . sanki dünyada birtek cem vardı alina için Cem'le geziyor Cem'le eğleniyor tek arkadaşı Cem'di .Hep Cem'le ilgili hayaller kuruyordu . Peki Alina neden böyle bu gün? Neden bu ladar mutsuz ?
İşte bunların cevabı dün gecede . Dün gece mi neler oldu ? Alina dün gece erkek arkadaşıyla dışarıya çıkmıştı CEM . belliydi cem'in bugün canı sıkkındı alinanın elini tutmuyor ona sarılmıyor alina soru sormadikça cevap bile vermiyordu . Alinayı ilk tanışdıkları yere götürmüştü ve agzından şu sözler çıktı. "seninle cok mutlu günler geçirdim çok eğlendim fakat artık seni sevmiyorum "
Alina duydukları karşısında kalakaldı dünya başına yıkılmıştı adeta . Peki ama neden? alina Cem i bukadar çok seviyorken neden?
Gözleri dolmuştu kısık bi sesle Peki neden ?dedi Alina
Cem ise;" Ben başkasından hoşlanıyorum inan unutmaya çalıştım ama olmadı ikimiz içinde en iyisi bu, kendine iyi bak " dedi ve gitmişti cem. 1yıldır sürdürdükleri ilişki bir dakikada bitmişti . İşte Alinanın bütün bu mutsuzluğu bundandı .

Ben Sana AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin