Jungkook - Take Me Back

3K 159 5
                                    

#notes: ________→means kau
#notes: kalau xde POV means korang POV..

[CUE]

"Kita putus... saya tak pernah cintakan awk ______"

Ayat itu terngiang-ngiang di fikiran kau...Air jernih dimata kau turun tanpa disedari..

~ Flashback ~

Kau sedang membeli barang perkahwinan kau ..Kau menghubungi banyak kali tunang kau, Jungkook..

Jungkook lelaki yg paling romantis bagi kau, cara dia melamar kau sudah memadai hati kau.. Kau sangat syangkan dia..

Tapi...

Dia dah lain.. Sangat lain..Setelah aku kenalkan chingu aku, Raina.. Dia selalu bersama dgn Raina.. Apabila keluar makan bersama dia lebih bercakap dgn Raina walaupun dia berada disebelah aku..

Kau menghubungi Jungkook dgn harapan supaya dia membalas panggilan kau..

[OTP]

"Oppa kat mana? Kan dah janji kita keluar nak beli barang perkahwinan? "-Kau

"Oppa kat hmmm.. Oppa kat rumah "-Jungkook

Kau sedang berjalan di kedai cincin.. Ketika itu kau masih belum menamatkan panggilan.. Kau terkejut.. Jungkook menyarungkan cincin di jari Raina..

Kau menghampiri mereka yg sibuk lovey dovey..

[END OTP]

Kau: Oppa?

Jungkok terkejut.. Raina hanya terkaku.. Takut dengan kau.. Cepat perempuan durjana itu menyorok dibelakng baju Jungkook..

Kau: What mean of this?

Jungkook:I can ex---

Kau: Wae???!! *separuh jerit

Kau menangis.. Pelanggan kedai cincin itu melihat adegan korang..

Jungkook: Kita putus.. Sy tak cintakan awk ______......Sy mula sygkan Raina...

Kau terkesima.. Kau rasa kau adalah barang taruhan dalam suatu permainan.. Kau memandang Raina yg ketakutan..

Kau: Aku takkan apa2 kan kau Rai..cuma aku terkilan kenapa kau pilih org yg aku syg? .

Kau memandang Jungkook semula.. Menanggalkan cincin yg berada dijari dan ambil barang perkahwinan itu lalu beri kepada Jungkook..

Kau: Ambil la...Anggap sebagai hadiah dari aku. Hope korang berbahagia..

Kau terus keluar meninggalkan mereka.. Kau menekup mulut kau.. Kalau boleh di mall itu juga kau mahu menjerit melepas kesedihan kau.. Menyesal pun ada..Menyesal kenalkan org yg kau percaya kepada org yg kau syg....

~End of Flashback~

Knock knock..

Kau tersedar dari lamunan hitam kau.. Menuju kepintu lalu dipulas tombol pintu.. Tersembul muka org yg pernah hancurkan hati kau..

Jungkook..

Jungkook POV..

Aku menyesal.. Kenapa aku lukakan ______ ??Dia wanita idaman aku.. Aku pabo! Manhi pabo!

______menjemput ku ke sofa.. Mata nya kelihatan sembab.. Muka nya cengkung.. Badannya kurus..

______memulakan perbualan antara kami..

Kau: Kenapa awk tinggalkan dia??

Aku tahu dia bermaksud ______..

Kau: Apa salah dia ??Dia tak cukup sempurna ke?

Aku: Mianhae _______..

Kau: Senang.. Maaf perkataan yg paling senang tak paling susah untuk dibalas Jeon Jungkook.

Aku menunduk.. Kenapa aku buta?!

Aku: Dia tak salah.. Sy yg salah..Sy yg buta..

Kau: Awk tahu tak betapa deritanya dia bila awk permainkan perasaan dia?? Awk tahu tak betapa sedih nya dia tanpa awk disisi??

______ nangis...Aku pantas memeluknya.. Rindu sgt pelukan hangat itu..

Aku: Maafkan oppa.. Oppa tak sepatut buat chagi mcm tu..Please.. Oppa merayu.. Oppa syg kan ______ ..Oppa tamak.. Oppa nk Raina dalam satu masa yg sma smpai ______ jadi mangsa..MaafkN oppa..

End POV..

Kau dapat rasakan betapa ikhlasnya pelukan itu.. Kau membalas peluka itu balik.. Tipu kalau tak rindu..

Kau: Chagi tak pernah bencikan oppa cuma chagi terkilan kenapa oppa buat cm ni?? Chagi sakit oppa.. Sakit sgt..

Jungkook: Maafkan oppa. Oppa rosakkan impian kita.. Please take me back.. Kita mula balik.? Saranghae..

Kau: Nae.. Kita mula balik..

Jungkook: Thanks! You are my miss right..

- The end -
Kim JiHee : )

09/08/2015 ( ̄∀ ̄)



♥EXO & BTS iMaGiNeS♥Where stories live. Discover now