Začiatok

1.5K 88 10
                                    

Čaute moje meno je Viktoria a mám 14.Bohužial nie som jedináčik.Mám aj otravnú ségru Ninu.Sme úplne odlišné.Nina má vela kamrátov a je najpopularnejšie dievča na škole.Zatial čo ja som nula len s jedným kamošom.Volá sa Jakub a je fajn.Všetci ho považuju za bifloša pretože sa dobre uči a nosi okuliare.Ale pravda je iná.Rád skejtborduje a hrá futbal.Ok to by bolo dosť o mojom živote poďme sa pozrieť na príbeh.

Pip pip pip
Otvorila som oči a vypla som budík.Ďalši deň v mojom "úžastnom" živote.Povzdychla som si a išla som ku skrini.Otvorila som ju a vzala som si obyčajné biele tielko a kraťase.Išla som do kupelne ale žial bola zamknutá.No super teraz budem musieť čakať kým odtial naša princezná vylezie.Išla som späť do izby.Pobalila som si všetky učebnice do tašky a zobrala do rúk mobil.Nezostáva mi nic iné len čakať.Prihlasila som sa na facebook a kukala notifikácie.Nič nové.Chcela som vypnúť mobil ale zapípala mi správa.Píše mi Jakub.

Jakub>Ahoj ako si sa vyspala? :)

Mám ho rada aj preto lebo je mílí a vie vyriešiť každy problem.Hovoríme si uplne všetko a nikdo z nás nemá žiadne tajomstvá.

Ja>Celkom good a ty?

Jakub>Keď mám pravdu povedať celkom zle musel som robiť projekt na biológiu

Ja>My sme mali niaký projekt?!!?!!?

Jakub>Preto som spravil dva
projekti :D

Ja>Si úžastný!!!!!Ďakujem!!!!!

Jakub>Už musim isť stretneme sa v škole

Ja>Ok tak papa ;)

Jakub>Papa :))

Jakub je strášne zlatý.Závidim mu že je jedináčik.Počula som otvorenie dverí.No konečne sa naša princezná namalovala.Išla som do kúpelne a učesala si vlasy.Dala som si trochu make-upu a lesk na pery.Spokojná som sa pozrela do zrkadla.Nakoniec som si dala ešte špirálu a išla som do kuchyne.Uvidela som sestru.Mala na sebe rúžove tričko na ktorom bolo obrovské červené srdce a k tomu si dala rúžovú sukňu.Vyzerala hrozne.
,,Takže dievčatá čo si dáte?,,Spýtala sa mama s úzmevom na tvári.,,Ja si dám waffle s džem,šlahackou a jahodami,,Povedala svoju objednávku princezná.Prevrátila som nad tým očami.,,Ja si dám rožek s maslom,paprikou a paradajkou,,Povedala som svoju objednávku ja.,,Iba?,,Mama sa na mňa prekvapene pozrala.Prikívla som a potom som dostala to čo som chcela a prncezná dostala to co chcela ona.

Kamarádstvo s hviezdouWhere stories live. Discover now