Začiatok

107 3 0
                                    

Je 13.5.2011 teda piatok 13.. Je úplne normálny deň až na to že celej mojej rodine bolo zle. Aby som tiež nenachladol tak som ihneď po škole išiel ku babke. Neviem prečo ale zatiahlo ma to do lesa. Išiel som asi hodinu rovno a potom som zbadal starý cintorín. Na bránke bolo napísane “ Hic requiescit corpus Spiritus ille venator„ čo po Latinsky zmamená “ Tu odpočíva telo známeho lovca duchov„. Išiel som dalej vydel som veľa vykopaných hrobiek. Trochu ma to vystrašilo lebo všetky hrobky čo boly vykopané maly na hrobkách taký istý dátum 24.3.1983. V ten dátu sa zrútil kostol v ktorom údajne boly nadprirodzené veci. Keď som sa zahladel ďalej uvidel som veľký zakrútený strom v ktorom boly mreže. Išiel som sa tam pozrieť. Keď som uvydel meno hrobky skoro som odpadol. Ja tej hrobke bolo meno Kevin Ghost. To bol môj detko ktorí tiež zomrel v tom kostole. Na tími mrežami bolo napísané po latinsky že “ Solum verum descendant aperiat pectore sursum„ čo znamená “ Len pravý potomok dokáže otvoriť truhlicu nekonečna„. Z ničoho nič sa v strome objavila diera v ktorej bola truhlica s odkazom pre môjho v nuka. Zaújmavé bolo že  truhlica nebola na kľúč ale na prst. Preto som tam dal môj prst a z ničoho nič bola tma. Odrazu som uvydel starého muža tak som išiel blišie aby som vedel kto to je. Bol to môj detko. Už keď som bol meter od neho tak zmyzol a vrátil som sa pri strom kde som bol aj predtým. V tej krabici bol list na ktorom bolo napísané že som lovec duchov ako môj detko. Veľmi ma to prekvapilo. V tej krabici bola aj mapa na ktorej bola cesta k detkovej tajnej miestnosti kde má vštetky veci na lovenie duchov. Už sa zotmievalo tak som išiel k babke. Už sa teším kedy prezriem celú tú krabicu.

Moje príbehy o duchochWhere stories live. Discover now