Aşk sözleri

79 1 0
                                    

• Tozludur Yolları,Tatlı Dilleri,Gönlümde Tütüyor,Yurdun Elleri.. Tozludur Yolları,Tuzlu Gölleri,Gözümde Tütüyor,AKSARAY Elleri...

• Bizim sözümüz dosta tatlı düşmana kurşundur. Namerte hançer merte candır. Canımız dosta feda düşmana beladır. Dostluğumuz yücedir ölümüne kadar alınıp satılamaz. 

 ♥ Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

♥ Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!.. 

♥ Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var.. 

 ♥ Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm... 

♥ Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz... 

 ♥ Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam! 

♥ Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla. 

♥ Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan. 

Anlamlı Sözler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin