♣ Pentru a comanda o copertă trebuie doar să completaţi următorul formular, să respectaţi regulile şi să-mi daţi răsplata. Nu uitaţi să citiţi tot pentru că este destul de important!
✔Formular
1. Titlu :
2. Autor :
3. Subtitlu (opţional) :
4. Modul (alb-negru, negativ, etc.) :
5. Cu ce să fie coperta (actori/actriţe, un peisaj/lucru anume) :
6. Un scurt rezumat al cărţii :
7. Alte detalii (daca sunt) :
8. Categoria cărţii (SF, Fanfiction, Acţiune, etc.) :
*Comanda mi-o trimiteţi pe privat! Nu o iau în considerare, dacă o postaţi la comentarii!
✔Reguli
❗Obligatoriu de respectat❗
1) Am voie să accept sau să refuz comanda. Fără supărare!
2) Comanda este gata în 2-3 zile, dar nu garantez! La unele coperţi poate dura mai mult sau mai puţin. Nu mă presaţi! Nu vreau întrebări de genul: ,,Când e gata coperta mea?''.
3) Dacă nu vă place coperta sau vreţi să schimbaţi ceva la ea, pot s-o refac.
4) După ce coperta pe care aţi comandat-o este gata trebuie s-o folosiţi minim 3 zile.
5) La mesajul cu comanda pentru copertă, scrieţi parola ,,TeamH.1" ca să mă asigur că aţi citit regulile.
❗Atenţie❗
*Dacă nu ştii cu ce să fie coperta (actor/actriţă, un peisaj/lucru anume), eu voi alege o imagine care mi se pare potrivită. Acest lucru este valabil doar dacă nu ştii cu ce/cu cine să fie coperta! Daca nu-ţi place imaginea aleasă de mine şi te-ai gândit la alta mai bună, eu pot s-o schimb!
*Pot face imagini (edit-uri) pentru capitole din cartea ta, daca vrei!
*Să specificaţi dacă vreţi ca, categoria cărţii să apara pe copertă sau nu.
*Comenzile se trimit doar pe privat! Dacă le postaţi la comentarii, nu le iau în considerare!
*Dacă la mesajul cu comanda pentru copertă nu apare parola ,,TeamH.1'' nu o voi lua în considerare!
*Daca aveţi o poză cu care vreţi să fac coperta trimiteţi-mi-o la adresa coversbyfatacare@gmail.com .
✔Răsplată
*Follow sau dedicaţie;
*Voturi;
Exemple de coperţi (şi la media) :
Exemple de edit-uri (imagini) pentru capitole :♣ Sper să vă fie de folos! ^.^
Xoxo,
- Ale
CITEȘTI
Covers - Closed
RandomCoperţi? Coperţi. « Creativity is intelligence having fun. » - Albert Einstein Status : închis *Copyright © 2016 --FataCare-- All rights reserved*