Her sabah oldugu gibi erkenden kalktım ama bu sefer cok farklıydı cünkü liseye baslıycaktım. Bilirsiniz lise cok farklıdır yakısıklı erkekler,arkadas ortamı, zor dersler, sıkıcı öğretmenler. En cok dikkatimi ceken de yakısıklı cocuklar iihihihihi. Bu düşüncelerimi annemin sesi böldü. Of anne.
-elit cabuk buraya gel. Diye seslendi annem. Sıradan anne tribi. Her sabah kahvaltı yapmadan katiyen dısarı cıkarmaz...
Evet ıste gelmıstım. Hayatımın okulu. Özel villakent lisesi. Zengin sürtüklerin, yakısıklı piçlerin toplandıgı mukemmel okul. Gözlerimle etrafı taramaya basladım. Okula girdiğimde yanımda ilkokuldan berı yanımdan ayrılmayan şahin vardı. En yakın arkadasım... merdivenleri cıkmaya baslamıstık sahine sınıfa gıtmesını söyledim.
-kanka sen sınıfa git özlem hocaya bı zarf vermem gerekiyor. Şahin koluma dokundu göz kırptı ve gitti.
Özlem hocanın odasını aramaya basladım özlem hoca bu arada müdür yardımcısı. Kendi kendime söyleniyordum nerde bu salak kadının odası. Kafamı cevirmemle kitlenmem bir oldu. Oha bu da neydi böyle. İlah mısın silah mı be? Resmen yürüyen tas. Allahım mavi gözlü cocuklara zaafımı biliyosun da neden böyle yaptın ? yanı cok kalabalıktı. 3 erkek 6 kızdılar. Bu ne be 3 erkege 2 kız mı pay etmişlerdi. Neyse bananeyse özlem hocayı bulmam lazım. Derken hepsi birden bana döndü. Omg... istesem bunu basaramazdım. Kıpkırmızı olduguma kalıbımı basarım. Allahım suan olmaz suan olmamalı. Suan okadar cirkinim ki bi hamile görse cocugunu düşürebilir. İclerindeki benim begendigim yürüyen taş bana baktı ve alaycı bir bakış atarak ;
-yanındakı sarısın cocuga döndü okula gelen her kız böyleyse yandık abicim.
Sinirrlerime hakip olamadan hırladım. ''bana mı dedin'' diye seslendim. Güldü 'evet sana dedim noldu'
Bu cocuk neden bu kadar yakısıklıyken aynı zamanda itici gelebiliyordu. 'yanına gelirsem görürsün nolucagını ' dedim. Yanındaki kızlardan biri üstüme gelmeye basladı. Bu kız beni yer allahım nolur beni koru sapık sahneler cıkınca gözümü kapatıcam söz. Kız yanıma yaklastı. 'canım senin ilk günden derdi ne yaaaa' kızın konusmasıyla agzına kürek geciresim geldi ya bu nasıl bi konusma tarzı öğğğğğk.
'canım senın canını alırım' bunu dememle tüm arkadasları oooolamaya basladı. Ve seri adımlarla oradan uzaklaştım.derken küçük sürtük saçımı cekmeye basladı. Seni gidi kapçık Ağızlı sürtük ayagına celme taktım ve yere düştü. Üzerine oturdum ojeli tırnagını kırdım. Ciyaklamaya basladı.
-ay tırnagım yardım edın utku kos senin keko saldırdı' ne dedı bu senin keko mu dedi???
'nerden onun kekosu oluyorum ben be kızım diger tırnaklarını da sökerim sus tiki' dedim demek adı utkuymus. İsme bak bi insana bu kadar cuk mu oturur ismi. İkoncanın üstünden kalktım özlem hocayı tekrar bulmaya yeltendım. Ama kolumdan birinin tutmasıyla oldugum yerde kaldım.
Beni tutan UTKUYDU bana alay dolu bakışlarıyla '' nereye gidiyorsun küçük keko'' dedi. Bana keko demesine mi kızmalıyım , yoksa beni tutmasına mı şaşırmalıyım ? Onun beni tutan eline ve bir de onun gözlerine baktım ki. Çarpıldım. Gözleri maviydi. İnanılmaz güzeldi. Bu düşüncelerin arasından cıkıp kolum çektim. ''napıyosun sen ya'' diye kızdım. ''cırlama be'' dedi. ''özlem hocayı görmem gerekiyor seninle daha fazla vakit kaybedemem''. ''ben seni götürürüm istersen'' dedi. Pis pis sırıttı. ''ama karşılığında bi şey isterim'' dedi. ''ben sana vericem karşılığı bi sn dedim'' arkadaşları gülmeye başladı. Öpüceğimi falan mı sanıyo bu gerizekalılar. Utku birden dudağını uzattı. Öpmemi mi beklıyo. Salak cocuk. Utkuya yaklaşmasını söyledim. Yaklaştı ve ben tokatı yüzüne indirdim. Sonra korktuğum icin özlem hocayı diğer katta merdivenlerden çıkarak aramaya başladım. Özlem hocayı görünce içim rahatladı. Ona zarfı verdim. Bana gülümsedi. İyi birine benziyo ama güvenemiyorum. Sınıfımın 9-D olduğunu öğrendim. Sınıfa yöneldim. Şahin sınıfa girer girmez kolumdan çekti. ''nerdesin kızım sen şu telefonuna bak bi arada'' dedi. ''tamam kanka ya git otur yerine'' dedim gülerek. Kafamı çevirdim ve onu gördüm. Çok şükür beni fark etmedi derken arkasına döndü ve bana baktı. Neden bu kadar sinirli üstüme doğru geliyordu. Kendine doğru çekti beni Şahine göz ucuyla baktı. Ve ona döndü. Beni şahine doğru itekledi. '' şu sevgiline sahip çık bidahakine affetmem'' dedi ve acıklama yapamadan sınıftan cıktı. Hayır yani neden ona acıklama yapacakmısım niye kastım ki kendimi bu kadar. Şahin bana bakmaya başladı noluyor der gibi. Tam açıklama yapıcaktım ki hoca sınıfa girdi ve kelimeler ağzıma tıkandı. Şahin kulağıma ''bu iş burda bitmedi'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTSUZ SON
ChickLitMerhaba arkadaşlar. Ben elit. İzmirde oturuyorum annem ve ablamla. Babam biriyle evlendi kendi hayatını kurdu. Kendi hayatımı hikayeye döktüm. Beğenmenizi umuyorum acemiyim ilk hikayem. Yardımcı olursanız cok mutlu olucam. 17 yasındayım. Hikayeme 2...