1- lighter

32 0 0
                                    

    Merhaba ben Emily. Yine bir okul sabahı. Ama her zamanki asılıcak bir okul sabahı. Annem babam hangi cehennemdeler hiç bir fikrim yok. Sadece onların bana bıraktığı para. Bolca para. Her neyse kalkmam lazım yoksa okula geç kalıcağım. Tanrım, zafen asıcağım şu pislik yuvasını.

  Hemen kısa bi duş aldım ve işlerimi hallettim. Çoğusu pembe olan saçlarımın artık rengini değiştirsemmi diye düşünmüyor değilim. Aşağı inip mısır gevreği ve süt yani kahvaltımı yedim. Yukarı çıkıp, üstümü değiştirmeliyim. Üzerime yaz olduğu için şort ve onun üzerinede yazılı bi tişört ve ayağımada siyah ayakkabı. Ve eyeliner hazırım. Çantamı aldım ve unutuyordum anahtarım ve sigaram. Sigara içiyorum evet. Arabımı anahtarla açtım evet beyaz range roverım. Dedim size annem babamın bana verdiği şey sadece para. Hatta bi keresinde notda vardı.
"Bizi görmesen bile biz senin anne ve babanız . Bizi gün içerisinde istemediğin kadar çok görüyosun.
Sana bunu demek istemezdim . Biz değil, para annen ve baban olsun. Bizim gibi başarılı ol. Ama sakın paraya tapma. Annen ve baban"
Tabiki o başarı kısmını takan kim? Neyse bunları düşünürken okula gelmişim bile . Lise ne iyrenç bi yersin sen.

3 saat sonra..
Şu derste bitsin daha da girmem heralde . Dimi ya . Siz derse girin ben dışarda olacağım sürtüklerr!!

JUSTİN.
Oh be sonunda kurtuluyorum şu dersten. Gidip önemli işlerime devam edeyim. Kız becermek gibi . Acaba benden başka kim ders asıyormuş bakalım.

EMİLY.
Hayatımda bu kadar şanssızlık fazla . Tam okuldan kurtuldum derken çakmağım yanmıyor. Şu çocuk sigara içiyodu dimi? Kesin vardır bunda .

"Çakmağın varmı?"
"Napcaksın?"
Götüne sokcam.
"Sence?" Diyip sigara kutusunu salladım ve yalandan tebessüm ettim.
"Sen sigara mı içiyodun ya?"
"Vercekmisin şu çakmağı."
"Hayır."
"Peki."
Şu bal gözlü çocuk çok şey ımm egolu. Evet evet tam anlamıyla egolu o yüzden çok yakışıklı dimi ?

JUSTİN.
Etkilenmedi oha. Hayatımın şokunu yaşıyorum bi sn. Şu pembe saçlı kız ımm fazla ilginç o yüzden onu tatlı buldum dimi?  Neyse gidip adını sormaktan zarar gelmez .
"Imm şey çakmağımı alabilirsin ama bir şartım var. " dedim çakmağı uzatırken.
"Neymiş." Dedi tek kaşını kaldırırken.
"Adın, yani adını öğrenebilirmiyim? "
"Emily."
"Justin."
"Çakmak." Dedi elini açıp vermemi işaret edercesine.
"Çakmak? Hee şu ateş çıkaran. Al . "
Lanet olsun kız çaktı durumu kıkırdadı ve aldı .
"Teşekkür ederim " dedi ve sigarasını yaktı.  
Bende sigaramı yaktım ve ilk defa bu kıza sigara içmenin bu kadar yakıştığını  farkettim. Bu kız benim olacak yada benim

Merhaba. Bu benim ilk hikayem. Ama tutması ve tutmaması umrumda değil tek amacım biraz da olsa aklımda uzun süredir olan fikirleri başkasının okumasını sağlamak . Mültideki emilyimiz. Bilerek böle bi kız seçtim. Ne çakmak mıışş beee. Biraz kısa oldu kusura bakmayın .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Herşey Güzel Olacak ( Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin