Bugün doğum günümdü,16 yaşına basacaktım çok heycanlıydım. En yakın arkadaşım serra yanima bana kıyafet seçmemde felan yardıma gelmişti. Annemle babam bugün herzamankinden farklı davranıyorlardı,nedenini merak ediyordum ama şimdi onlarla uğraşamazdım daha çok işim vardı davetli listeleri hazırlancak bahçe süslenecek ve daha neler neler... Birden başım döndü bayılacak gibi oldum arkadaşım serra sordu "neyin var"diye ben birşey yok dedim ve birden omzumdaki büyük doğum lekem kanamaya başladı serra ısrar etti ve bende anlattım.Nedenini bilmiyorum ama her doğumgümde bu oluyor ilk önce başım dönüyor ondan sonra doğum lekem kanamaya başlıyor. serra neyse takma diye beni avutmaya başladı biraz dinlendikten sonra serra hediyemi verdi bana bir araba almıştı bunu ailemin alması gerekirken onun bana alması beni açıkçası utandırmıştı başta itiraz etmiştim sonra alındığını görünce kabul ettim sevinçten tam boynuna sarılacakken sera duvaran duvara çarpaya başlamıştı bunu ben yapıyordum ama kendimi durduramıyordum sera 10 dk duvardan duvara çarptıktan sonra hastaneye kaldırıldı ve kurtarılamadı eve gidip 1hafta boyunca odamdan çıkmadım vicdan azabı çekiyordum kimseyede anlatamıyordum ondan sonra annem ile babam odaya girdi artık sana bunu anlatmamız gerek diye babam lafa girdi ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum
Vampire16 yaşında öldüm ben adeta yaşayan bir ölüydüm bütün umutlarım... hayellerim... hepsi yıkıldı peki yeni hayatım nasıl olacaktı...