ÜÇ ARKADAŞ

328 10 0
                                    

Yeşim bir sabah uyandı.Kahvaltısını yapıp dışarıya çıktı.Yeni bir kız ile tanıştı.Kızın adı Defne'ydi.Defne ile Yeşim çok iyi arkadaş oldular.Önce Defne'lere sonra Yeşim'lere gitmişler.Akşam olmuş.Defne evine gitmiş.
Sabah olmuştu.Yeşim uyandı.Direk Defne'lere gitti.Yeşim kapıyı çaldı.
Hu hu Defne oradamısın.Defne kapıyı açtı.Defne Yeşim'e:Yeşim sabah sabah ne oldu.Yeşim:Defne bir sorunumuz var.Yeşim sorunumuz ney.Defne sorunumuz şu ki:İşten zarar edeceğiz.Defne dedi ki:Niye zarar edeceğiz Yeşim.Yeşim dedi ki:Defne ikimiz de kovulduk.Defne:ney.Yeşim dedi ki:Defne Şile'ye gitmemiz gerekiyor.Peki ya niye.Defne Ezgi'yi de al gel Defne.Şimdi Şile'ye gidecek şekil de yoldalar.Şu an da Şile'deler di.Şile'den ev almışlardı.
Evlerin de dinleniyorlardı.Sonra Ezgi:Biraz dışarıya çıkalım mı?Tamam çıkalım.Sonra dışarı çıktılar.Yeşim dedi ki:Yemek yiyelim mi?dedi.
Sonra yemek yediler.Akşam oldu.Kızlar eve gittiler.Sabah oldu.
Kızlar uyandı.Dışarıya çıktılar.Kahvaltı yaptılar.Gezmeye devam ettiler.
Defne dedi ki:Biraz parka gidip mi otursak mı?Yeşim:Olur oturalım.
Parka gidip oturdular.Elma,armut,erik almışlardı.Sonra eve gittiler.
Oturdular.Elma,armut,eriklerini yediler.Televizyonlarını açtılar.
Elmaları armutları erikleri bitirdiler.Sonra evde ne varsa bitirdiler.
Sonra akşam oldu.Saat 21:00'dı.Kızlar uyudular.sabah oldu.Kızlar uyandılar.
Dışarıya çıkıp kahvaltı yaptılar.Sonra gezdiler.LC WAIKIKI'ye gittiler.
Ezgi dedi ki:Bu akşam bir parti varmış gidelim mi?Yeşim dedi ki:Olur gidelim. Defne dedi ki:Tamam gidelim dedi.Akşam oldu.Kızlar eve gidip üstlerini değiştirdiler.Kızlar partiye gittiler.Eğlendiler sonra eve döndüler.
Gece olmuştu.Kızlar uyudular.Sabah oldu.Kızlar uyandılar.
Güzel bir kahvaltı yaptılar.Bugün evde duracaklardı.3kız da elma yedi.
Gece olmuştu.Kızlar uyudu.Sabah oldu.Kızlar uyandılar.kahvaltı yaptılar.
Gezmeye çıktılar.Akşam oldu.Saat 22:00'dı.Sabah oldu. Kızlar uyandılar.
Kahvaltı yaptılar.Gezdiler gezdiler çok şey aldılar.Sonra eve gittiler.
Yorulmuşlardı.Biraz dinlendiler.Sonra yine alışverişe çıktılar.
Sonra yine eve gittiler.Akşam olmuştu.Kızlar uyudular.Sabah olmuştu.
Kızlar uyandılar. Yine gezdiler tozdular. Elbiseler,bluzler,şortlar,pantolonlar,ve yelekler almışlardı.Sonra eve gittiler. Aldıklarını giydiler denediler.
Şimdi akşam olmuştu. Kızlardan Defne uyandı.Kahvaltı hazırladı.
Sonra Yeşim uyandı.En son Ezgi uyanmıştı.Kızlar kahvaltılarını yaptılar.
Televizyonun başın da oturdular.Ezgi öğle uykusu yaptı.Defne ile Yeşim de öğle uykusu yaptılar.Akşam olmuştu.Kızlar hâlâ uyanmamışlardı.
Ezgi uyandı.Yeşim ile Defne'ye hadi kızlar uyanın dedi.Kızlar uyandılar.
Yataklarına geçip orada uyudular.Sabah olmuştu.İlk Ezgi uyandı.
Kahvaltı hazırladı Sonra Defne ile Yeşim'i uyandırdı.Kahvaltı yapttılar.
Sonra gezmeye çıktılar.Bir sürü şey aldılar.Eve geldiler.Ezgi bir bluz almıştı üzerinde ise GİRLS WEAL BLACK*yazıyordu. Yeşim de bir elbise almıştı.
Defne ise elbise,tulum,şort,pantolon ve parti elbisesi almıştı.
Gece olmuştu.Kızlar uyudular.Sabah olmuştu.Kızlar uyandılar.Bu sefer ise YKM'ye gittiler.Yeşim ile Defne Ezgi'nin dün aldığı bluzden almışlardı.
Bluzun üzerinde GİRLS WEAL BLACK*yazıyordu.Ezgi,Defne ve Yeşim aynı bluzu giymişlerdi.Bluzu aldıkları yere yani LC WAIKIKI'ye gitmişlerdi.

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin