Frumoasa mea, esti pregatita sa-ti deschizi inima, acest organ binecuvantat care are puterea sa miste soarele si luna ca sa primesti pe toata lumea in ea, neconditionat?
Grea provocare este sa iubesti pe toata lumea si sa-i ierti pe toti oamenii care te-au ranit din copilarie pana astazi. Ce zici de propunerea mea? N-am luat-o razna...:-)
Mi-am propus sa VINDECAM si CURATAM buruienile din subconstientul tau ca sa ai acces la binecuvantarile vietii, fiindca alta sansa n-avem sa RENASTEM odata cu primavara.
Calea e greoaie si dureroasa. Nimeni nu vrea sa se intoarca la locul faptei, unde-a suferit abuzuri, abandonuri si alte traume.
Cine-i smintitul care sa-si doreasca sa se intoarca pe strada suferintei?
Eu cu tine. Noi doua, mana de mana vom pasi pe drumul copilariei pana ce vei face pace cu tine si membrii familiei care te-au ranit profund.
La Atelierul de Stil avem doua zile la dispozitie sa ne scapam de tot gunoiul pe care l-ai acumulat in mintea ta inca de cand ai venit acasa de la maternitate si pe care inca il cari dupa tine, frumoasa mea.
Impreuna o sa descoperim ce te IMPIEDICA sa te BUCURI de viata.
Pentru ca, cu totii ne dorim sa fim fericiti, sanatosi, prosperi si sa avem o relatie de iubire ca-n povesti. Pe scurt, vrem ceea ce astazi n-avem. :-)
M-ai angajat pe mine sa te invat FERICIREA. Pentru ca ea se invata. De cand suntem bebelusi noi avem nevoie de CINEVA de la care sa invatam fericirea. Si de cineva cu care sa fim fericiti. Daca acesta n-a fost modelul casei poate intelegi de ce te lovesti de SUFERINTA mai des decat de BUCURIE in viata.
Impreuna, o sa gasim solutii la problemele care astazi iti dau mari batai de cap si pe care n-o sa le gasesti niciodata acolo unde le cauti. Ele nu sunt afara, unde este lumina, ele sunt in intuneric, acolo unde n-ai curaj sa intri singura. De asta Atelierul de Stil e solutia.
Importanta este CALITATEA vietii si nu cantitatea ei. CUM vrei sa traiesti?
Pentru asta suntem aici, ca sa vorbim de la egal la egal, ca sa plangem si sa radem, sa ne bucuram de ceea ce suntem si putem deveni daca ne permitem sa renuntam la sacul de gunoi pe care-l caram dupa noi. Asta este propunerea mea si m-as bucura sa o imbratisezi.
Suntem aici pentru lucruri serioase, pentru a face schimb de experiente, nu de politeturi.
Sa imparstasim grijile cele mai intime in masura in care fiecare isi permite sa se deschida in fata celuilalt. Nimeni nu este obligat sa vorbeasca daca nu simte asta, dar rugamintea mea este sa profiti de oportunitatea de-a iti rezolva conflictele interioare, aici si acum.
"Parintii nostri ne-au adus pe lume si ne-au invatat cum sa ne purtam, cum sa gandim, cum sa simtim si sa percepem lumea inconjuratoare. Eliberarea de sub aceste influente nu este o treaba usoara, deoarece sunt adanc inradacinate in subconstientul nostru. " Eric Berne
"Aceasta parte a fost scrisă de Stilul tau "