Sevgili günlük
Bugün her zamankinden farklıydı çünkü farklı bir heyecan yaşıyorum yeni okulumun ilk günü yeni insanlar umutlar farklı yaşam tarzları falan filan.....
Okula adım attığım an sınıfıma gittim.Çok güzeldi ve sonra bahçeye gittim.Yüzlerce insan vardı acaba hangisi benim arkadaşım olacaktı hangisiyle rahatca konuşabilecektim ben bunları düşünürken yanıma birisi geldi ve yavaşça merhaba, dedi bende karşılık verdim ve bir süre konuştuk hayatım boyunca me kadar sıkıldığım soru varsa hepsini sordu birden zil çaldı ve ben sınıfa gittim pes bana ilk günden bu disiplin bi alkışı hal ediyor.Sınıfa girdiğimde çok heyecanlıydım sonra bir kaç kişiyle tanıştım hepsi çok iyi insanlardı sonra öğretmenimiz geldi çok şirin birine benziyordu ve kusursuz görünüyordu siyah uzun saçları ve yeşil gözleriyle çok güzel görünüyordu sonra kapının önünde biri belirdi bu bahçede konuştuğum o çocuktu ilk günden sınıfa geç kalıyorsa daha sonra hiç gelmez heralde neyse günlük bugünde böyle bitti.
Sevgili günlük
Artık şu aramızdaki ciddiyeti kaldırsak mı ya sevgili değilde günlük naber diye mi başlasam neyse ya bunlar işin şakası sana bayadır bi şeyler yazamıyorum yeni okul öğretmenler derken tamamen koptum aslında bugünde yazmıycaktım ama başıma gelenleri sorma günlük hiç kimsenin yaşamaması gereken bi şey yaşadım Güven bugün benim yüzümden biriyla kavga etti tabi sen Güvenide bilmiyosun Güven şu bahçede konuştuğum serseri ya benim hakkımda konuşuyor diye çocuğa saldırmış ben böyle şiddete eğilimli diye babamla görüşmüyorum ya şuna bak tam bir salak bugünde böyleydi günlük iyi ki varsın.İyi geceler.
Sevgili günlük
Bugün okula gittiğimde kendimi çok tuhaf hissettim karanlık bi kuyuda tek başımaymışım gibi yalnız karanlık o eski günlere geri dönmiyeceğime söz vermiştim ama olmuyordu yeni bir hayata başladım ama olmadı bunuda mahvettim ben hayattan çok büyük bir şey istemedim sadece birazcık huzur ve o eski günleri unutmak istedim ama olmadı ben çok beceriksizim hepsi o Güven denilen serseri yüzünden sana ruh halimden bahsettiğime göre birazda arkadaşlarımdan bahsedim biz 5 kişilik küçük bi grubuz Aslı Eren Tuncay Pınar ve ben tabi daha seninle daha tanışamadık günlük ben Demet yalnız olmayı seven biriyim kendimi çabuk toparlayamam biraz duygusalım ama bunu belli etmem bugünlük biraz geç de olsa sana kendimi anlatabildim sonunda olaysız bir gün buldukça sana anlatırım .