Daima

201 10 2
                                    

One shot
KrAy
( Exo - Promise) 

" Ah bu iş niye bu kadar zor adamlar her seferinde elimizden kaçıyor. "

Kris mızmızlanarak söylediginde Heechul dan kafasına şaplak yemişti. Kris sinirle kafasını çevirdiginde Heechul ' la karşılaşmayı beklerken bebek yüzlü 'gamzeli ' bir güzelle karşılaştı. Sonra kafasını saga sola sallayarak kendine geldi.

" Heechul bu bayan kim? " Gamzeli güzelden kalın bir kahkaha gelince gözlerini irice açtı.

" Sevgilim beni unuttun mu? Yoksa? "

"Y-Yixing s-sen mi-misin? " Krisin gözlerinden yaşlar akmaya başladı. YiXingi çok özlemişti. Gideli kaç gün ya da yıl gözünden yaşlar sicim sicim yaşlar dökülüyordu. YiXing de ağlamaya başladı.

"Kr-kris"

Kris bir anlık öfkeyle bağırmaya başladı.

" NERDEYDİN LANET OLASI NE KADAR ACI ÇEKTİGİMİN FARKINDA MISIN? "

YiXing tam ağzını açıp birşey söyliycekken Baekhyun içeri girdi.

" Ayne ne oluyo ya " Baekhyun korkuyla söylendi.
Kris odaya giren küçük çocuğa degilde o çocugun YiXinge anne demesi çok şaşırtıcı olmuştu.

"S-senin çocuğun mu? " Kris hayır demesini bekliyordu. Eğer evet derse yıkılırdı.

" Evet ama-"

" Siktir git burdan kimden peydahladıysan ona dön "
Layin lafı Krisin bagrışıyla bölünmüştü.

Kris birinin pantolununu çekiştirmesi ile kendine geldi. Kafasını yere egdiginde Baekhyun denen çocugun egil der gibi işaret yapıyordu. Kris hafiften - 7 yaşında ki-aynı boya gelirken yedigi tokattan yere düşmüştü. Kris bön bön bakarken Baekhyunun lafları kalbini parçalamıştı.

" Senin gibi babalardan nefret ediyorum. Keşke annemi buraya gelmesi için zorlamasaydı.  Sen benim nasıl bir çocukluk yaşadıgımı bilmiyorsun. Millet babasına doya doya sarılıp bakarken benim ne kadar güçsüz olduğumu tahmin edebilir misin?  Söylesene iti köpegi beni döverken ben sadece hiç tanımadığım babamı yanımda istedim. Babam bana bisklet ögretsin. Onunla maç izleyip maç oynayalım istedim. Ben hep baba eksikligini içimde taşıdım baba kelimesi bana o kadar uzaktı ki her gece bir günün babama yani -sana- kavuşmanın hayalini kurdum. Ama sen sen...  keşkeseni hiç tanımasaydım belki daha az senden nefret ediyorum ben her gece ' Babaa lütfen elimi bırakma' diye
ağlıyorum . "

Baekhyunun gözlerinden yaşlar akarken Lay dahil şirketteki herkes Baekhyuna bakıyordu. Kris ise donmuş bir şekilde Baeke bakıyordu. Baekhyun aynı kendisi gibiydi. Üzüldümü çıkan laflar karşısında ki kişiyi aglatırdı. Güzelligini YiXingden almıştı.

" Baek hadi gidiyoruz oğlum " Baek birşey demeden şirket odasından çıktı. Baek aglarken annesine -YiXinge- yaslanıyotdu.

"YİXİNG BAEKHYUN " İkili kendilerine bagıran kişiye döndüklerinde hızla gelen arabayı fark etmediler.
İkili aynı anda yers düşerken Sadece Krisin adlarını haykırmıştı.

2 gün sonra YiXingin defnettikten Sonra *-*

" ANNEEEE" Baekhyun korkuyla uyandı. Kris hemen Baeke sarıldı.

' Huzur içinde uyu YiXing '

Son
( Bennnn *-* KrAy ne alaka demeyin bu iki bölümlük bir One Shot diger bölümde anlıycaksınız yorum en azından Baekin söyledikleri için :* öptüm )

DAİMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin