Bölüm 1

99 14 5
                                    

 Lanet olası ses....Alarm sesi tabi ki.Ama bu seferki okul için değildi.Okul kampı içindi.Bu kampa hayatta gitmezdim ama şu wattpad hikayelerindeki kamp aşklarına gerçekten ihtiyacım vardı çok yalnızım çok...Hemen telefonumu elime alarak Duru'yu aradım.

"Aloo Duru kankacım ne yapıyorsun canım benim hazırlandın mı?" normalde bu kadar yalaka olmayan ben şimdi canım benim peh!

"Ne"

"Kızım o kadar yalakalık yaptım insan gibi cevap versene"

"Melisa kanka sen hiç, bir hayvanın "ne" dediğini duydun mu?

"Duymadım be neyse hazır mısın sen hazırsan gel bizde kahvaltı yapalım sonra abim bizi bırakacakmış otobüsün kalktığı yere"

"Tamam kanka geliyorum. 5 dakikaya ordayım"

Şimdi birde Ece'yi aramam lazım.Niye her şeyi ben yapıyorum niye....Tamam ya ararım bir şey olmaz

"Alo Ece hazırsan 5 dakikaya bizim evde ol kahvaltı yapacağız sonra abim bizi bırakacakmış hadi  çabuk ol bende seni seviyorum hadi görüşürüzzz"

Bazen kendime bile şaşırıyorum neden ben bu kadar fazla konuşuyorum neden?Hemen odamdan çıkıp mutfağa gittim hiç bir şey komuyor.Anne el insaf ya kızın kampa gidiyor sen hala yat.Koşarak annemlerin odasına daldım.

"Anneeee"

"....."

"Babaaa"

"....."

"Hey uyanın abim kaza yapmış"

"Ne? Ne zaman? Hangi hastane? Bülent kalk hazırlanalım hadi"

    Annem tüm bunları söylerken bir yandan da hazırlanmıştı.Valla kadın hastaneye giderken bile süslü ne diyeyim.

"Anne şaka yaptım"

"Ne şakası kızım bunun şakası mı olur ne diye uyandırdın bizi o zaman ?"

"E yuh anne bugün kampa gidiyorum ve kahvaltı yok"

"E git hazırlan o zaman gel öpeyim seni o zaman bir daha uyandırma bunun için bizi"

            Ya anne ciddi olamazsın kadın tekrar yattı ya şaka gibi.Mutfağa gittiğimde tam yumurtaları çıkarıp tezgaha koymuştum ki zil çaldı.Koşarken ne yazık ki serçe parmağımı masaya çarptım kim koydu onu oraya!!

    Kapıyı açtığımda elinde açma poşetiyle Duru duruyordu.

"Hoşgeldin Du-"

"Kanka boşu boşuna anırma sabah sabah çekilmezsin"

             Bu kız gerçekten beni iyi tanıyor ya.Tam kapıyı kapatırken kapıyı birisi itmeye başladı kesin hırsız kesin Allahım daha çok gencim.Kapıyı zorla kapatmaya çalışırken Duru hiçte insancıl olmayan bir sesle gülmeye başladı

"Neye gülüyorsun kızım sen?"

"Kanka ...... kapıdaki...... ayh of ...... Ece  kanka o Ece ..."

           Ay Ece tam kapıyı bırakıp geri çekilmeme kalmadan

"Allah burnum lan Ece yaktım çıranı"

          Tam koşmaya başladım ki galiba direk yok yok odun yok odunun ne işi var.Abimm...

"Noldu lan burnuna?"

"Ece sağolsun burnum kapıyla öpüştü"

"Aferin lan Ece çak." 

            Ya abim diye söylemiyorum kızlar abim çok yakışıklıdır.sarı saçlı ela gözlü boylu poslu....Kızlar alın gidin abimi lütfen istemiyorum alın beleşe vallaha ya

"Neyse Melisa hadi alın eşyalarınızı bir an önce götüreyim sizi"

"Tamam abi büyüksün abi"

"Yine bağladı mala koşun koşun"

           Bunlar önden peşlerinden köpek varmış gibi koşarken ben gülmeye çalışıp gülemiyordum çünkü burnum acıyor.

Kapıyı kapatıp iki kat aşağı elimde valizle indim.Daha doğrusu inmedim.Valize bir tekme atıp yuvarlanmasını sağladım kim uğraşır Allah aşkına.

Abim valizleri bagaja koyarken ben hemen ön koltuğa kuruldum kızlar arka koltukta ellerinde telefonla uğraşıp aptal gibi gülüyorlardı.Sıkıcı bir beş dakikanın ardından evet sıkıcı sonunda otobüslerin olduğu kısma geldik bir sürü kız ve erkeklerden oluşan gruplar vardı.Biz valizleri bagajdan alıp beklerken abim bir hoşçakal demeden basıp gitti.Öküz!

            Okulumuzun otobüsünün önüne geldiğimizde valizlerimi görevliye verdikten sonra giriş kısmına doğru ilerledik.Ece ve Duru önden geçip ikili koltuklara yerleştiler e ben?Ben kendi kendime konuşurken yerdeki basamağı görmeyip yerle öpüştüm hayır yani anlamıyorum niye bu kadar meraklısınız?En arkada tek kalan koltuğa doğru adeta uçarak ilerledim.Yaklaşık bir buçuk saatlik yolda neredeyse otobüsün yarısı uyumuştu ve ben yolu seyretmiştim.Melisa farkı.

            Kamp alanına geldiğimizde beş otobüs daha vardı.Valizlerimizi alıp bize ayrılan üç yataklı odaya ilerlerken etrafıma bakıyordum burası çok güzel bir yerdi.Hemen yan tarafımda içinde kayıkların bulunduğu bir göl vardı ve hemen gölün yanında da iki tane salıncak ve salıncakların hemen arka tarafında rengarenk minderlerin bulunduğu kafe gibi bir yer vardı.Ben etrafıma bakarken çoktan odamızın önüne gelmiştik.Ben direk kendimi yatağa bıraktım.Burası çok güzel bir yerdi yaz boyu burası çok eğlenceli olurdu yani ben öyle düşünüyordum.Artık yatağın verdiği rahatlıkla artık düşünmüyorum burasının eğlenceli olacağına emindim. 





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet arkadaşlar wattpad,te yeniyim umarım hikayemi beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin :**

Bana      KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin