Dışarıdan hem zil sesi hemde Ece'nin sesi geliyordu.
"Kankalarım sizi çok seviyorum ama biriniz şu kapıyı açsın"dedim. Uyku sersemliğiyle tuvalete ilerlerken yataktan ani kalkışımla kör gibi geziyorum.Gülmeyin şimdi hepinizi olmuştur!!!
"Melisa kapı çalmıyor ki kamp zili galiba burası nasıl kamp ya" Duru böyle söylenirken birden kapı kırılacak gibi çalınmaya başladı.
"Tövbe bismillah bu kim?"dedi Ece bir yandan da kapıya ilerledi.
"Kim o?"
"Ben"
Kapıyı açtı.AÇTI.Ya bu kız vallaha salak ciddiyim her "ben" diyene kapı açılır mı?Gerçi bende açıyorum ama konumuz bu değil.
Gerçi iyi ki açmış çünkü karşımızda bizimle yaşıt gibi gözüken siyah saçlı ela gözlü bir çocuk vardı
"Merhaba ben Burak.Kamp alanının ortak buluşma alanına bir tek siz gelmediniz sanırım"
"Tamam teşekkürler biz geliriz"diyerek kapıyı çocuğun yüzüne kapattım nasıl komik olmuştur şimdi onun yüzü!!
"Kızım ne yaptın sen çocuğun yüzüne öyle kapı kapatılır mı?"
"Kapatılmaz mı? E ama teşekkür ettim ben niye kapatmayayım ki?"
"Ya biz senle nasıl kanka olduk anlamış değilim.Neyse hadi hazırlan da çıkalım bir an önce"diye aklıca söylendi hanımefendi.Şimdi ben mi suçlu oldum.
Hemen dün dolaba yerleştiermediğim valizimden beyaz bir şort ve bordo bir sporcu atleti çıkardım. Ayağımada bordo spor ayakkabılarımı geçirdikten sonra saçımı at kuyruğu yaparak odadan çıktım.Kızlar çoktan hazırlanmış bir şekilde kapının önünde bekliyorlardı.
"Hadi kızlar."
"Tamam"aynı anda dedikleri için bir anda gülmeye başladım.Kızlar bana sanki uzaylıymışım gibi baktıktan sonra bu halime aldırmadan yürümeye başladılar.Canlarım!!
Orada bulunan topluluğu görünce biraz korktum açıkçası.Şey gibi.......ha buldum.Hani kıyamet kopacakmış ta tek burası kalacakmış gibi.Ayy orda bir de kel gözlüklü bir adam var kesin bak bu bayıcı bir konuşma yapar kesin bak demedi demeyin.
Buluşma yerine biraz daha yaklaştığımızda o kel adam konuşma yapıyordu
"Evet çocuklar herkes bu kampı çok sevecek her gün yapılan yarışmalarla çok eğleneceğinizi düşünüyoruz. Umarım hepiniz keyifli bir yaz tatili geçirirsiniz"
Ya bu adam iyiymiş.Bizim müdür gibi her dönem başı yaptığı hiç değişmeyen konuşmalardan birini yapmadı.Bugün etrafı gezdirmek için bazı öğrenciler gelecekmiş.Onlarda bizim yaşımızdaymış yani iyi anlaşacakmışız. Vallaha benim o gezilerden birini yapacak halim yok açıkça söyleyeyim. Bu sıcakta gezi yapacak kadar delirmedim.Kızlara hiç bir şey söylemeden direk odanın yolunu tuttum.
Odaya girdim ve kendimi şu çok rahat olan yataklara attım.Gerçekten bir ara bu yatağı anneme söyleyip aldırmam lazım.Çok rahatlar ya.
Telefonda facebook'a girip gelen bildirimlere baktım üç tane arkadaşlık isteği vardı.İki tanesini tanımıyordum ama kalan bir taneyi tanıyor gibiydim.Bizim okuldan mı desem hayır hiç ortak arkadaşımız yoktu.Profiline girdiğimde bu çocuğun sabah bizim kapıya gelen çocuk olduğunu hatırladım adı neydi onun....hah Burak.Buldum çok zekiyim.
Ya böylede zaman geçmiyor ki.Hayır yani insan bir televizyon koyar değil mi odaya? En iyisi odayı keşfetmek.Kalktım ve yine o yirmi saniyelik kör oldum.Lan burada ki dolabın içinde televizyon var.Bu nasıl bir zihniyet.Kimden saklıyorsunuz bunu kimden??Tamam sakinim ama saçma.Televizyonun altındaki çekmecede içecekler vardı.Onlardan birini alıp televizyonu açtım.Tam rahatça yayıldım ki kapı çaldı.Kim olduğunu sormadan direk kapıyı açtım sabahki çocuk.Burak.....
"Selam"
"Selam"
"Ne haber"
"Niye geldin?"Aptal kız böyle denir mi?Ama bir yanımda hemen gitmesini istiyordu.
"Ya şey çok üzgünüm ama eğer bu tur için geldiysen katılmayacağım havamda değ-"
"Yok onun için gelmedim.Sadece sen konuşma yapılırken ayrılınca yanına geldim muhabbet ederiz falan diye"
"Aaa o kel adam daha konuşmaya devam mı ediyordu?"
"Mustafa Bey o buranın müdürüdür"derken bir yanda onun yüzüne yakışan tatlı bir gülümsemesi vardı.Çok tatlıydı be.
"Onun da bizim okul müdürlerinden farkı yokmuş demek ki"
"Bende öyle düşünüyorum e konuşmaya burada mı devam edeceğiz?"
"Kusura bakma ama daha fazla konuşmayacağım kusura bakma"
Kapıyı direk yüzüne kapadım.Gerçekten zaten ben normalde bu kadar konuşan biri değildim.Bugün rekor bile kırmış olabilirim.
Yaklaşık bir saat kadar daha televizyon izledikten sonra uykum fazlasıyla gelmişti.Kızlar hala ortalıkta yoktu.Tam derin bir uykuya dalacakken telefonun zil sesiyle ayıldım.
Kimden:0506 *** ** **
Bugün bu ikinci oldu ama artık telafi edersin ;)
-Muhabbet Arkadaşın
Burak'tı bu ama numaramı kimden bulmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan
ChickLitOf bu kızlara gerçekten sinir oluyorum.Kardeşim dediğim insan evladı nasıl benden her konuda iyi olabilir.Kıyafet,yemek,ders ve erkekler...Gerçekten o kadar bıktım ki artık bana kalan her şeye razıyım!