----
Hey lovleys! Ik heb momenteel alleen dit voor hoofdstuk 3.. ik heb echt geen inspiratie, al de hele week niet.. en het zit echt niet mee! Kunnen jullie me asjelieft helpen!
Comment waar ik over moet schrijven! XO
Lots of love pretty one's---------------
Samuel POV:
Daar zit ik dan, alleen op me bed te treuren om een meisje dat ik nauwelijks ken. Ik besluit mijn beste vriend Kaj te bellen. Na een tijdje het geluid van de 'piep' aan te horen neemt hij dan eindelijk op
'Joo Samu'
'Hey Kaj, euh ik heb je hulp nodig kun je ff naar me huis komen?'
'Ja is cool, ben er binnen 10 minuten'. Na een kort gesprek met Kaj hang ik op en ga op de bank zitten met een glas cola en wat chips.
Nadat ik me glas cola op heb en de chipzak half leeg is gaat de deurbel. Dat zal Kaj vast zijn denk ik bij mezelf. Ik doe de deur met een ruk open en roep 'heeeeey broo'.
Ik schrik even als ik zie dat ik recht in de betraande ogen van Belle kijk. 'H-hey, sorry ik had euh eigenlijk iemand anders v-verwacht' zeg ik een half stotterent. 'Ik wil ook wel weer gaan hoor' zegt ze terwijl ze zich al half omkeert. Ik pak haar snel bij haar pols, 'ik wil dat je blijft' zeg ik tegen haar. 'oke' zegt ze enkel en op dat moment komt Kaj aan op ze scooter. Kaj komt aangelopen en geef me een 'bro-hug' als hij Belle ziet staat kijkt hij me even vragend aan, ik zeg niks en dan kijkt Kaj weer naar Belle, ze steekt haar hand een beetje ongemakelijk naar voren en stelt zichzelf voor. Kaj schud haar hand en zegt 'Kaj, de mooiboy van de groep' en hij knipoogt naar haar. Ik laat ze allebei binnen en we gaan voor de tv zitten.Belle POV:
Daar sta ik dan, voor de deur van Samuel. Ik aarzel even maar bel dan toch aan. Al snel word de deur met een rotgang open gedaan en Samuel staat in de deuropening en roept iets overstaanbaars, ik kijk hem verdrietig en raar aan. Wanneer hij mij ziet staan lijkt het alsof ze hele lichaam verstijft. Hij vertelt me dat hij eigenlijk iemand anders verwachten en hij bied zijn excuses aan. Ik mompel wat en draai me dan voorzichtig om, weg van Samuel. Wanneer ik net op het punt sta om weg te lopen pakt Samuel mij bij mijn pols 'ik wil dat je blijft' zegt hij en ik voel mijn hele lichaam warm worden, maar het enige wat ik uit kan brengen is 'oke'.
Op dat moment komt er een jongen de oprit op gereden met een prachtig witte scooter, hij gaat naast mij staan en geeft Samuel een knuffel en hij kijkt hem vragend aan als hij mij ziet staan. Ik steek mijn hand naar hem uit 'Kaj, de mooiboy van de groep' zegt hij en op dat moment schiet me iets te binnen 'Samuel zit natuurlijk in een band. Fuck wat doe ik hier' denk ik bij mezelf, maar laat het niet merken.
Samuel laat mij en Kaj binnen en we gaan met ze 3e voor de tv zitten.
Zo zitten we een paar minuten in een ongemakelijke stilte naar de tv te kijken, totdat Kaj begint te praten 'Samuel, wat wilde je eigenlijk bespreken?' En hij kijkt Samuel vragen aan. 'Dat wilde ik eigenlijk even alleen tegen jou zeggen man' zegt Samuel. Ik sta op en zeg dat ik morgen wel terug kom. Samuel staat ook op en fluistert in me oor dat ik in ze kamer moest wachten en dat hij er binnen 10 minuten ook zou zijn, ik doe wat hij zegt en loop een beetje ongemakelijk de trap op. Eenmaal boven aangekomen ben ik vergeten welke kamer van Samuel is dus ik trek de eerste deur open die ik zie, ik zie Bart op een stoel voor de tv zitten en hij is aan het gamen. 'Euh sorry, ik dacht dat het' ik kan me zin niet afmaken want Bart onderbreekt me gelijk, 'haha geeft niets hoor, kom gerust binnen', ik loop naar binnen en ga op de stoel naast Bart zitten. 'Dus wat brengt je hier' begint hij een gesprek. 'Nou ik wilde even met Samuel praten maar toen kwam ze vriend ineens dus ik werd naar boven gestuurt en hij zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn' vertel ik Bart.
Zo praten we nog even totdat ik Samuel me naam hoor roepen, ik loop Bart zijn kamer uit en bedank hem voor de gezelligheid, hij knipoogt naar me en gaat dan weer verder met zijn game.
Ik loop Samuel zijn kamer in en zie hem op zijn bed zitten met zijn telefoon in zijn hand. 'Hey!' Zegt hij enthousiast als hij mij in de deuropening ziet staan en hij staat op om mij een knuffel te geven, maar ik wijs de knuffel af. ik ga naast hem zitten en ik begin te vertellen. 'Sam, de reden dat ik niet met je wilde zoenen, is niet omdat ik je niet leuk vind, maar andere dingen in mijn leven zijn niet zo leuk geweest' begin ik en hij kijkt me vragend aan 'toen ik hier nog niet woonde, woonde ik in zwolle. Ik zat op een grote school en iedereen had het gezellig met elkaar, behalve ik, ik mocht nergens bij horen want ik was volgens iedereen 'niet Belle, maar het beest'" ga ik verder 'ik mocht nooit mijn eigen kleding uitkiezen van mijn moeder en ze had niet door hoe erg ik dat vond, mensen vonden mijn kleding anders en raar. Ik was net een mier in de mensen wereld, hulpeloos met duizende mensen om je heen die je niet zien staan.' Er rolt een traan van me wang en wanneer ik opzij kijk zie ik Samuel naar de grond kijken, maar ik weet dat hij luistert. 'Op een dag, 1 Augustus 2013 kwam ik een jongen tegen op straat, ik botste tegen hem op en kijk in zijn bruine ogen. Ik schrok ervan en ik was weggerend. Ik had nog nooit gepraat met een jongen die ik niet kende.
Ik zit in een steegje bij te komen en mijn geld te tellen totdat dezelfde jongen ineens voor me stond. 'Niet zo veel hé' zei hij enkel, hij pakte mijn hand en ik stond op. We liepen samen de duurste winkels in en hij kocht alles wat ik maar wilde, schoenen, shirtjes, broeken, sieraden. Alles wat ik nodig was om gelukkig te zijn was hij, hij was alles voor me, hij gaf me liefde en ging goed met me om.
3 maanden nadat ik hem ontmoet had wad ik al compleet veranderd, ik blowde, dronk veel en zag er stoer uit. Iedereen op school wist wat er aan de hand was met me, maar ik wilde niet luisteren. 'Hij houd van mij, alleen van mij' was altijd mijn antwoord.' Ik zucht even en droog snel mijn tranen, Samuel was ondertussen al opgestaan en had een stoel voor mij neergezet waar hij op ging zitten en legde zijn handen op de mijne.
'Op een dag 21 Februari 2014 stelde hij me voor aan 1 van ze goede vrienden, we gingen naar een club. ik dronk veel, heel veel. Ik zoende met zijn vriend en hij kwam erachter, hij sloeg me en schopte me, zo hard dat ik in het ziekenhuis belande..
Hij kwam me opzoeken en hij bood zijn excuses aan. Ik geloofde hem natuurlijk en ik aanvaarde zijn excuses.
Eenmaal uit het ziekenhuis wilde hij iets belangrijks met me bespreken, we gingen naar een hotel en toen we eenmaal in de kamer waren moest hij even weg, ik ging op bed liggen en ik wachtte rustig tot hij terug zou komen. Toen ik de deur van de hotelkamer hoorde dacht ik dat hij er weer zou zijn, maar het was die vriend, de vriend waar ik mee zoende in de club. Ik schrok toen ik hem zag staan maar hij vertelde me dat ik rustig kon blijven liggen en dat hij alleen even schoenen moest halen. Ik ging weer liggen en hij kwam op het randje van het bed zitten om zijn schoenen uit te trekken, toen zijn schoenen uitgingen ging ook zijn broek uit en later ook zijn shirt. Ik werd bang, heel bang. ik lag verstijft op het bed me af te vragen waarom hij zijn kleding uit deed. Hij kwam naast me liggen en fluisterde wat in mijn oor 'alles komt goed babe' dat was het enige wat hij zei.''
Ik stop even met mijn verhaal en probeer de brok in mijn keel weg te slikken. Ik kijk naar Samuel, maar het enige wat hij doet is met zijn duimen over mijn handen wrijven. 'Hij kwam bovenop me liggen' ga ik verder. 'Hij probeerde mijn bloes los te maken maar ik wilde niet. Ik sloeg hem meerdere keren in zijn gezicht totdat hij een pistool tevoorschijn haalde. Even flitse mijn leven aan me voorbij. 'Liggen blijven' zei hij en ik deed wat hij zei. Hij kwam terug met 4 paar handboeien en 2 vrienden van hem, waaronder 'mijn' vriend. Ik was bang en wist niet wat me overkwam, ik wilde weg rennen maar ik kwam er niet zo makkelijk vanaf. Ik werd op bed geduwt en vastgebonden. De jongen ging weer op mij liggen en begon met uitkleden ik stribelde tegen maar ik kon niks doen.. 'ik weet dat je dit wilt babe' zeg hij met zijn mond dicht bij het mijne en hij kust me, ik bijt hard op zijn lip en hij trekt meteen terug maar begint me dan wilder uit te kleden. Zijn vrienden staan aan de zijkant en 1 is alles aan het filmen. Waarom weet ik ook niet.
Ik werd uitgekleed en een paar minuten later lag ik daar op bed met alleen me slip aan en 3 jongens om me heen. Ik was bang, heel bang.
Een half uur later werd ik vrijgelaten en rende zo hard als ik kon de hotelkamer uit.
Toen ik buiten het hotel stond voelde ik pas hoeveel pijn ik had, ik rende zo hard als ik kon maar ik kon niks meer, ik was hulpeloos, zoals iedereen altijd al zei..
Na ongeveer 10 minuten rennen rende ik de straat over en precies op dat moment reed er een auto met volle snelheid tegen de linkerkant van mij lichaam aan. En alles werd zwart..'
JE LEEST
She lives 2 lifes ☆
FanfictionBelle was vroeger altijd alleen op de wereld, op een dag kwam ze een jongen tegen die haar hele leven veranderden. Toen Belle er achter kwam dat de jongen niet deugde was alles al te laat.. nu leeft ze haar hele leven 2 levens.. 1 die iedereen ziet...