Σημερα ξυπνησα με κεφι το πρωι .Ηξερα οτι ειχα τα παντα που θα μπορουσε να ζητησει μια εφηβη στην ζωη της.Το κρεβατι μου ηταν ζεστο και δεν ηθελα να το αποχωριστω.Εκεινη την στιγμη ακουσα το κινητο μου να δονειται.Ειχα μηνυμα.
''Καλημερα ομορφη χρονια πολλα''
Ηταν ο Βασιλης .Χαρηκα πολυ που το αγορι μου ηταν ο πρωτος που θυμηθηκε τα γενεθλια μου.Μου ειχε υποσχεθει το καλυτερο δωρο που θα μπορουσε να ειχε ενα κοριτσι και ανυπομονουσα να δω τι ηταν .Κατεβηκα να παρω πρωινο και ειδα το καθημερινο σημειωμα της μαμας μου.
"Χρονια πολλα καρδια μου συγγνωμη που δουλευω. Σημαντικη ανακοινωση το βραδυ "
Τι ηταν αυτο?Καλα δεν με απασχολουσε αυτην την στιγμη ειχα σημαντικοτερα πραγματα στο μυαλο μου.Οπως το πρωινο .Και ναι ηταν κρεπες .Τελειωνοντας ανεβηκα πανω και τσεκαρα αλλη μια φορα το κινητο μου Ηταν η Ναντια η κολλητη μου.
"Χρονια πολλα μπειμπι να σαι χαιρομαστε"
Χαμογελασα πετωντας το κινητο μου στο κρεβατι. Μπηκα στο ντουζ και ετοιμαστηκα.Ανοιξα την ντουλαπα μου .Αποφασισα να ντυθω ωραια σημερα αλλωστε ηταν τα 15α γενεθλια μου .Διαλεξα το αγαπημενο boyfriend τζιν και ενα αμανικο παλι τζιν πουκαμισο και απο κατω τα κοκκινα ολσταρακια μου . Βαφτηκα λιγακι και ισιωσα τα μαλλια μου.Εκεινη την ωρα ακουσα το κουδουνι να χτυπαει.Ηταν η Ναντια.
"Καλημερα πτιγκηπισσα"ειπε εντυπωσιασμενη απ'την εμφανιση μου
"Ελεος ρε Ναντια μην με παρομοιαζεις με αυτους τους βλακες που υποτιθεται μας κυβερνουν."ειπα εκνευρισμενη αλλα προσπαθησα να το ξεχασω γιατι δεν ηθελα να χαλασει η ψυχολογια μου.
"Καλα καλα ηρεμησε ξερω πως το βασιλικο πολιτευμα δεν ειναι και το καλυτερο αλλα δεν μπορω να κανω και κατι"
Ειχε δικιο .Καποτε με την δημοκρατια ολα ηταν καλυτερα και ολοι ηταν ισοτιμοι . Οταν θα μεγαλωσω θα θελα να ξαναφερω την δημοκρατια παλι πισω ετσι ωστε πλουσιοι και φτωχοι ,αντρες και γυνακες να εχουν τα ιδια δικαιωματα . Αλλα τωρα δεν μπορουσα να κανω τιποτα.Δεν ημουν και καποια σημαντικη προσωπικοτητα.Αλλωστε ενα απλο δεκαπενταχρονο κοριτσι ημουν .
"Ελα Θαλεια το λεωφορειο ηρθε"ακουσα την Ναντια να διακοπτει τις σκεψεις και τις φιλοδοξιες μου.
Το σχολειο περασε βαρετα και μολις ακουσα το κουδουνι να χτυπαει για το σχολασμα ηξερα οτι το καθημερινο μαρτυριο ειχε πια τελειωσει .Βρηκα τον Βασιλη ο οποιος ειχε το δωρο μου .
"Ελα ανοιξε το και πες μου οτι ειναι το καλυτερο " μου το παρεδωσε και εγω τωρα το κρατουσα στα χερια μου. Ηταν ενα απλο τσαντακι και στοιχηματιζα οτι ηταν ενα κοσμημα.
Εβγαλα το περιεχομενο απ'την τσαντα και αφαιρεσα το χαρτι .
Ηταν ενα βραχιολι.Το κοιταξα καλυτερα .Ειχε το συμβολο του απειρου και πανω το "Β" χαραγμενο.
"Σ'αρεσει ?"με κοιταξε στα ματια και το περασε γυρω απο το χερι μου ενω εγω χαμογελαγα σαν χαζο.
"Ειναι οντως το καλυτερο δωρο που θα μπορουσα να εχει ενα κοριτσι .Ευχαριστω πολυ αγαπη μου"του αποκριθηκα και τον φιλησα
"Εχει και καλυτερο κομματι" ειπε και μου εδειξε τον καρπο του .Ειχε και αυτος το ιδιο βραχιολι με την διαφορα οτι πανω στο συμβολο του απειρου του ειχε χαραγμενο το αρχικο γραμμα του ονοματος μου.
"Θεε μου " αναφωνησα .
Μαλλον καταλαβε πως εντυπωσιαστηκα και βρηκε την καταλληλη ευκαιρια να με φιλησει.
Και το εκανε.Με παθος.
Αφου τα χειλη μας χωριστηκαν παρατηρησα οτι η ωρα ειχε περασει και ετρεξα πισω στο σπιτι .
YOU ARE READING
~Θαλεια~
General FictionΣε εναν μελλοντικο κοσμο οπου η δημοκρατια εχει αντικατασταθει απο την βασιλεια η Θαλεια ενα απλο κοριτσι που ζει στην Αθηνα με τους γονεις μαθαινει οτι ειναι υιοθετημενη και προσπαθει να ανακαλυψει ποιοι ειναι οι πραγματικοι της γονεις.Θα τους βρ...