Οταν ανοιξα την πορτα του σπιτιου μου εμεινα! Μπροστα μου ηταν πατερας του Πετραν..δεν περιμενα να εβρισκε τον Πετραν να πω την αληθεια...
Τον πατερα του Πετραν τον λενε Παυλο απο τι εχω ακουση και δεν εχω μαθει ακομα τι σοει ανθρωπος ειναι..τεσπα στο θεμα μας
Βλεπω τον Πετραν να καθετε στον καναπε και να εχει γυρισμενη την πλατη του...ο Κ.παυλος καθοταν στην πορτα και εγω ειχα κανει στην ακρη για να περασει μεσα και καθομουν και κοιταγα μια τον Πετραν και μια τον Κ.παυλο ..ομως βαρεθυκα να καθομαι ετσι και αποφασησα να σπασω τον παγο βαζοντας τους και τους δυο στης θεσεις τους
Εγω- Κοιταξτε ..Κ.παυλο αν ηρθατε να μου χτυπησεται την πορτα για να μας κοιταται δεν ειναι ωραιο..αν παλι ηρθατε για τον γιο σας δεν με ενδιαφερυ και πολλυ ....αν θελεται τελος παντων κατι ας το πειτε διοτη αρχηζω να τα περνω και επεισης κουραστηκα ετσι !!!
Παυλος-με συνχωρισεις κοριτσι μου απλα ειρθα για τον Πετραν
Ο πετραν γυριζει και αρχηζει να γελαει..μα καλα χαζο ειναι το παιδι?
Πετραν-Αχαχχαχαχαχ σε επιασε ο πονος για μενα ξαφνηκα ας γελασω
και εγω επειδη δεν εχω καταλαβει για ποιο θεμα μιλανε πεταω την μια σποντα
εγω-ΟΧΙΙ!! δςν θελω να γελασεις καλητερα ειχαμε την εισιχια μας τοση ωρα!!
Ουψ αυτο δεν επρεπε να το πω
Ο Πετραν και ο Κ.παυλος με κοιταγανε και ξαφνηκα ο Πετραν σηκονετε και με πλισιαζει
Πετραν-Αυτο που ειπες δεν επρεπε να το πεις! Απο εδω και περα τα εβαλες με τον λαθος ανθρωπο!!!
εγω-Ουουουο φοβηθεικα τωραα τρεμοοο...!!
ουψ κιαλι μια σποντα!! Ας το κλεισω το ρημαδι το στομα μου
Πετραν-Στην θεση σου κοριτσακι μου θα φοβομουνα!!
Και δεν αντεξα αλλο και ειπα την κακια μου!
εγω-Χεστηκα δεν σε ρωτησα ξερεις!!
Ουψψ μαλλον τα εκανα χηροτερα τα πραγματα! Αλλα σιγα μην φοβειθω δεν εχω να φωναμε κατι!!
Πετραν-Προδωπιεισα μικρη!!
εγω- Δεν χριαζωταν ξερεις!
Και μετα απο αυτο με χερετησε ο Κ.παυλος και ο Πετραν εφυγε χωρις καν να με χερετηση η να πεει ενα ευχαριστω που τον βοηθεισα!! ΕΛΕΟΣ μα τι κοπανος θεε μου!!!Ουφφ παει και αυτο!!! Η ωρα ηταν 2:30 και βαριομουν υπερβοληκα για να παω να διαβασω οποτε σκεφτεικα να παω να παρω καμια πιτσα και παγωτο επεισης μια ταινια και να κανω ενα μπανιο να κλεισω το σπιτι μου και να δω την ταινια μου χαλαρα!! Ετσι και εκανα!! Εκλεισα το σπιτι ντυθηκα και πηγα να ψωνισο τα πραγματα που επρεπε!!!!
Η ΩΡΑ 2:50
γυρισα σπιτι ξεθεωμενη επειδη εβρεχε και ετρεχα!! πηγα εκανα ενα μπανιο και εβαλα της μπυτσαμες μου!! !!
Τελειωσα 3:00 και εβαλα την ταινια να παιζει και εγω πηγα να παρω την πιτσα για να φαω....
Μετα απο ενα λεπτο γυρισα ξανα στο σαλονη μου ξαπλωσα και ετρωγα απολαμβανοντας την μοναξια μου και την ταινια μου!!
5:00 Η ωρα!Ξυπνισα απο το κουδουνη μου ! Δεν αντεζω αυτο το κουδουνη ξυπναει μεχρη και παιθαμενω ξυπναει!!!
Παω ανοιγω και βλεπω την κολλητι μου να εχει φερει τα μαθηματικα ενα τετραδιο κινητο ρουχα καληντυκα και την ισοτηκι!
Μα καλα για να διαβασουμε ειρθε η για να παμε για μοντεληνκ! Ελεος αυτο το κοριτσι!!
Ρανια-Σρυυυ αν σε ξυπνησα αλλα εχω να σου κανω μια καλη προταση και η καλη μου κολλητουλα θα μου την κανη!!!
Ωχ για να λεει ετσι παλη θα θελει να βγουμε!
Εγω-Ωχχ για περνα μεσα και ξερασετα ολα!
Ρανια-Ο.κκΜπηκε μεσα εκατσε στον καναπε και αφησε τα πραγματα πανω στην πολυθρωνα!! Την ακουλουθησα και εγω και εκατσα στον καναπε ..Η Ρανια ειναι καλο κοριτσι αλλα οτι και να θελει το περνει!!
αρχηζουμε !!
Ρανια-Λοιπον σημερα κανονησα με τον Μαρκελο να παμε σε ενα club και επειδη μου ειπε οτι αν το μαθει ο κολλητος του θα του θυμοσει ετσι θα τον παρει και αυτο μαζι!!
εγω-Και εγω σε τι μπορω να σε βοηθεισο?
Ρανια-Να μου ειπε για να μην ειναι μονος του ο φιλος του μου ειπε να φερω και εγω μια φιλη! ...πλζζ ελααα....πλζζζ........
ΗΡανια επεσε στα γονατα και με παρακαλαγε για να ερθω και εγω δεν μπορουσα να της πω Οχι .....Ετσι της ειπα ναι
Εγω-νταξη νταξη θα ερθω! Αλλα δεν θα με αφησεις μονη μου για να πας να χαμουρευτεις με τον Μαρκελο! ο.κ?
Ρανια-Ο.κ!! αγαπηη μουυ!!
εγω-Λοιπον παμε πανω για να πρωλαβουμε να διαβασουμε και λιγο !! και μολις τελειωσουμε θα ετοιμαστουμε! Τι ωρα εχεται κανονησει?
Ρανια - 10:00 !! Ο.κ παμε αλλα ποσες ωρες θα διαβαζουμε?
Εγω-Δεν ξερω ωσο ποιο γρηγορα τα μαθεις τοσο το καλητερο!!
Ανεβεικαμε τα σκαλια γελοντας και πηγαμε στο δωματιο μου...απλωσαμε τα βιβλια και αρχησαμε το διαβαζμα!!!!!ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΣΗΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΚ ΔΙΟΤΗ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥΥΥ
I LOVE GIRLS
!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΡΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΚΑ!
ΑΣΤΕΡΑΚΗ !! ΠΛΖΖΖ
και ενα σχολιο αν σας αρεσε αν παλι δεν κανετε δεν χαλασε καο ο κοσμος!!
Αυριο θα ξανα βαλω..μπορει και σημερα!!
<33333
YOU ARE READING
θα σου λείψω καθόλου?
Teen FictionΗ Πέγκι είναι ένα κορίτσι σημαντικό διψάει για δραστηριότητες και θέλει να κάνει πολλά σημαντικά πράγματα στη ζωή της. Καστανόυξανθα μαλλιά και καφέ μάτια.. σκετικα μικροκαμωμένο κορίτσι που είναι 17 χρονών Της αρέσει το hip hop και η pop μου...