Intram toate patru in curtea scolii si o zaresc pe Taylor la intrarea in scoala. Inainam toate cu o mare frica in noi pana cand ajungem la intrarea in scoala si Taylor ii pune piedica lui Jade,aceasta cazand,varsandu-si sucul. Scorpia rade ca un cal si pleaca.
-Cat o pot ura pe asta. Daca nu avem haine de fite nu inseamna ca putem fi batjocorite in felul asta! spune Jade in timp ce se ridica de pe jos.
-Las-o pe idioata asta si sa mergem in clasa. spun eu sigura pe mine si incep sa inaintez.Prima ora avem biologie asa ca ne indreptam spre sala de biologie. Ajungem acolo si ne asezam in bancile noastre. Eu ma pun in banca cu Angel iar Ariana se aseaza cu Jade in spatele nostru. Doamna Anne,o femeie de 53 de ani intra in clasa si incepem ora.
Doamna Anne incerca sa ne explice cate feluri de sange sunt in lume dar nimeni nu o asculta. Toti erau intr-o lume a lor.
Intr-un sfarsit clopotelul se aude si in mai putin de un minut toti elevii au iesit din clasa. Pe hol il zaresc pe Dylan ca ne face cu mana si incepem sa ne agitam si sa-i facem cu mana inapoi. El se uita amuzat la noi si incepe sa rada.- Tocilarele cred ca le-am facut lor cu mana! spune acesta tinandu-se cu mana de burta de la atata ras.
- Buna iubitule! o aud pe Taylor din spatele nostru. Ne impinge si fuge in bratele iubitului ei.
-Trebuia sa-mi dau seama. Nu e atat de prost sa ne faca noua cu mana! spune Angel putin enervata.
-Lasa Angel. Nu merita sa te enervezi. o linistesc eu.
-Mergem la biblioteca? spune Ariana cu o voce de copil mic.
-Hai sa mergem. spun eu dupa care ne indreptam spre biblioteca.Ajunse in fata bibliotecii intram destul de sigure pe noi. Biblioteca era imensa cu zeci de carti care abea asteptau sa fie citite de catre elevi. Ne asezam la o masa rotunda si caut cu privirea cateva carti. Aici e lumea mea gandesc eu. O vad pe Ariana ca se ridica de la masa si se indreapta spre un raft urias.
Ariana POV
Imi trec degetul pe fiecare cotor de carte iar cand ajung la una mai neingrijita imi cade in cap.
-Auch! spun si imi trec mana in locul in care cartea m-a lovit. Dupa cateva secunde le zaresc pe fete in jurule meu.
-Esti in regula? ma intreaba Cara.
-Ma doare putin capul.
Cara i-a cartea in mana si citeste cu voce tare titlul:
- "Black Magic"
- O luam? intreaba Angel.
- Dar o deschidem doar acasa. ne spune Cara.
- Ok. spunem toate in cor.Cara POV
Luam cartea si iesim din biblioteca,indreptandu-ne spre cantina. Ajunse un cantina ne luam fiecare cate un mar si o sticla de apa si ne asezam la o masa mai retrasa.
Dupa ce mancam mergem fiecare la dulapurile noastre si ne indreptam spre salile de clasa.
*
Clopotelul suna anuntand ca ultima ora s-a terminat. Imi iau cartile in mana si ies din clasa indreptandu-ma spre dulap. Dupa ce imi las cartile ies din scoala si ma asez pe o bancuta pentru a le astepta si pe celelalte fete.
Le zaresc pe fete iesind din scoala si ma apropiu de ele pentru a le imbratisa.-Ce faceti? intreb eu.
-Mai intrebi? spune Ariana. Scoala asta e mai plictisitoare ca bunica. Sunt asa fericita ca mai avem o saptamana de chin. spune aceasta gesticuland din maini.Noi incepem sa radem de gestul ei si pornim spre iesirea di curte.
-Mergem la mine? le intreb pe fete.
Acestea aproba si pornim spre casa.Dupa 10 minute de mers pe jos ajungem la micuta casuta. Intram in ea si pornim direct spre camera mea. Camera mea e una simpla cu peretii de un roz deschis. Patul micut de o persoana se afla in mislocul camerei iar langa usa camerei se afla un dulap. Ne asezam in cerc punand cartea veche in mijlocul nostru.
Hei cititori. M-am gandit sa scriu mai putin la primele capitole sa vad daca va place.
CITEȘTI
Black Magic
RandomPatru fete batjocorite de intreaga scoala , cu haine simple si urate , cu ochelari. Pe scurt , niste tocilare. Dar ele nu stiau ca viata lor avea sa se schimbe cand au intrat pe usa bibliotecii , o carte cazandu-i lui Jade in cap.