pov hayes
' Mam maak je nou geen zorgen ik red me heus wel '. Ugh ik weet heus wel dat het moeilijk voor men moeder is na die scheiding maar ze moet zich niet zo druk om me maken. 'Goedemorgen lul ' Ja hoor nash is ook wakker. ' Goedemorgen lul ' zeg ik terug. Ik heb geen zin in al dat gezeik dus ik besloot eerder naar school te gaan, wat ik nooit doe want ik haat school. Aangekomen op het schoolplein zie ik allemaal meiden naar me kijken. allemaal make-up poppen, denk ik bij mezelf. Ik zie verderop een groepje meisjes staan. Ze lijken me veel aardiger dan die make-up poppen. Ik wil naar hun toelopen todat.. ' Heey ben jij de nieuwe hiero ? Wij zijn de jongens van het voetbalteam, we zagen je naar ' de losers' kijken. ik zou maar uit de buurt blijven hoor. ze kunnen niks en zijn ook nog is lelijk ook. Als ik met hun omga, wordt ik ook een loser. En dat wil ik niet. dus ik luister maar naar deze jongens. Ookal weet ik dat er iets niet klopt loop ik mee. Ze gaan bij de make-up poppen staan. Hoe ga ik dit schooljaar door komen ?
pov sanne
Ik zie een knappe jongen het schoolplein opfietsen. ugh vast een nieuweling die wordt natuurlijk weer net zoon sukkel als die voetbalspelers. Ik zie hem naar me kijken, Hij denkt vast dat ik raar ben. Ik kijk snel weg. Waarom zijn jongens zulke sukkels ? Ugh #foreveralone. Hij komt dichterbij todat.. De voetbaljongens hem pakken en met hem gaan praten. Terwijl ze aan het praten zijn kijkt de jongen de hele tijd naar me, Mark wijst naar me. Hij gaat vast zeggen dat wij de losers zijn. Kijk bjj ons op school zijn er groepjes : De make-up poppen, De voetbaljongens en De losers. Niet dat wij geen make-up dragen ofs. nee we zijn gewoon lelijk volgens hun. Uiteindelijk nemen ze de jongen mee naar de make-up poppen. Waar Lisa , Maaike, Ilse , Nikki en Patricia inzitten. Patricia is het ergst. Ze zet me altijd voorschut, zelfs buiten school. Laatst ook nog, zaten we in de kantine moest ze een opmerking maken over men rok. Iedereen lag stuk van het lachen. Hayes zie ik staan achterop zijn baseballjack. Opeens komen ze naar ons toe lopen en patricia hangt om Hayes zen nek heen. Dan komt Daniel aanlopen en komt bij ons staan. Daniel is een oud voetbalspeler alleen hij praate 1x tegen me en hij werdt eruit gezet. Mark komt steeds dichterbij. Hij kijkt kwaad Daniel aan. Ze krijgen ruzie, ik bemoei me ermee en toen werdt alles zwart. het laatste wat ik hoorde was een stem die ik niet kende die vroeg of ik nog bij bewustzijn was.
JE LEEST
A Saving Life Story.
FanfictionHayes komt nieuw in Amsterdam wonen, heeft geen vrienden en kent niemand op zijn nieuwe school. Hij wordt vrienden met het voetbalteam en krijgt veel aandacht van de meiden. maar het meisje waar hij verliefd op is ziet hem niet staan, ze vindt hem z...