1.Bölüm

252 15 23
                                    

Hiç sevmediğim o gürültüye uyanmışdım.. şaşırmamışdım hep böyle yaparlardı.Yavaşça yatağımdan doğruldum.Kapıya doğru gittim.Acaba bu tartışmanın konusu neydi diye kapıya yaslanıp, kulak kabarttım -yo yo artık dayanamicam yeter ya hep aynı konu aynı konu neden benimle evlendin sen.. -sana inanmıyorum cüneyt ya inanmıyorum sen nasıl biri oldun böyle -ben buydum serra yıllardır görememişsin! -Hayır hayır sen bu değildin haftasonları en azından bizimle ilgilenirdin vakit geçirirdin artık eve gelmez oldun varmısın yokmusun bu evde belli değil neden böyle oldun neden neden nedeeen!!? -bıktım senden bıktıım anladın mı şimdi,durup dururken tartışma konusu yaratıyorsun ama yeter artık yeter! ..ve kapıyı çarpıp gitmişti babam..annemse koşarak odasına gitmişti..daha önce hiç böyle tartışma yapmamışlardı..(belkide küçükken mutluydum ben çünkü ozamanları hatırlamıyorum...)neden böyle yapıyorlar anlamıyorum ama akşam herşeyin farkında olduğumu onlara anlatacağım belki bir çözüm buluruz..diye düşünürken fermuar sesiyle irkildim, annemin odasından geliyordu, oraya doğru gittim kapı aralıktı.. içeriye baktım ki ne göreyim annem eşyalarını bir valize tıkıştırıyordu..yoksa gidecekmiydi! yoksa ayrılacaklarmıydı!!!

Yorumlarınızı bekliyorum!

yanlız bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin