3. Bölüm

106 8 5
                                    

Kendime inanmıyorum veya anneme inanmıyorum bu bi rüyaysa nolur artık kalkıp hayatıma devam edeğim bu nasıl bi yaz böyle resmen annem tarafından terkedildim evet yanlış duymadınız ANNEM tarafından. Ağlıyayımmı güleyim anlamadım bu nasıl iş hani bi anneme bi babama gidicektim off off ! Babamdansa ses soluk yok bilmiyorum ne olucak kesin oda terk eder beni ! Okulun açılmasına 1 hafta kaldı ve ben annesiz ve babasızım!.Gözümden yaşlar akmaya başladı onları kontrol edemiyordum yatağımdan kalktım ağlıyordum..aynaya baktım.Gözlerim kızarmıştı içimdeki ses neden ağlıyorsun sen güçlü bir kızsın diyordu. Doğruydu ben kolay kolay ağlamazdım güçlüydüm ama bu şaka gibiydi inanamıyordum ama gerçekti..Galiba artık böyle yaşamaya alışmalıydım. Terk edilmekten ve alışmaktan nefret ediyorum..ben bunları düşünürken telefon çaldı. Arayan sırmaydı, sırma sarı saçlı,mavi gözlü, tatlımı tatlı en sevdiğim arkadaşımdı.hemen gözlerimi sildim. -Efendim sırma.

~heyy özlettin kendini dostum.

-bende seni özledim sırma.

~ozaman yarın buluşuyoruz sana anlatacaklarım var.

-gizemli konuşmayı çok seviyosun demi.
Tamam yarın bizim evin önünde ol (veya benimmi desem-,-)
~tamamdır yarın görüşürüz

-görüşürüz..

YORUMLARINIZI VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM :) ♥

yanlız bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin