Hallo, zoals jullie weten is mijn naam Fey. Ik ben hopeloos op zoek naar mijn prins op het witte paard. Ikzelf denk dat mijn prins op een schildpad komt. Waarom zou het anders zolang duren? Ik wacht al achttien jaar lang op mijn prins. Dat is toch niet normaal meer? Of wel? Ja ik weet het dus ook niet.
Maandagochtend;
"Shit, ik kom te laat." Roep ik terwijl ik uit bed spring. Snel poets ik mijn tanden en gooi wat water in mijn gezicht. Dan pak ik mijn tas en ren naar beneden. Ik pak snel wat drinken en een paar boterhammen die ik besmeer met pindakaas. Dan trek ik een sprintje naar buiten toe waar mijn fiets op me staat te wachten. Na een kwartiertje fietsen ben ik op school. Natuurlijk krijg ik mijn fiets niet op slot en na een poosje kloten met het slot krijg ik hem op slot. Eenmaal bij het lokaal aangekomen, kijk ik even door het raampje naast de deur. De leraar is zijn spullen aan het klaarzetten dus ben ik nog wel een beetje op tijd. Vind ik. Ik trek de deur open en ga op mijn plek zitten. "Waar denkt u zo laat vandaan te komen juffrouw Boom?" Ik kijk hem kwaad aan. "Uit mijn bed." Antwoord ik bijdehand. De leraar kijkt me kwaad aan.
"Wist jij dat het uit was tussen Levi en Julia?" Vraagt mijn beste vriend Bradley aan me. "Uh nee." Antwoord ik droog. Ik heb al drie jaar een ongelooflijke crush op Levi. "Daar loopt hij, sla je slag." Zegt Bradley. Met tien kilo lood in mijn schoenen en met een baksteen in mijn maag sta ik op en loop richting Levi. "Hey Levi." Zeg ik zenuwachtig. "Hoi, Fey was het toch?" Hij kijkt me vragend aan met zijn mooie groene ogen. Zijn bruine haar zit zoals altijd weer ongelooflijk goed. "Ik-ik heb een vraag. Zou je het leuk vinden om een keer wat leuks te gaan doen met mij?" Vraag ik zenuwachtig. "Ja, tuurlijk. Vanmiddag om drie uur in het fietsenhok." Levi kijkt me nog steeds aan. "Ja, is goed. Tot vanmiddag." Zeg ik. Dan loopt Levi weg. "Yesss ik heb een date met Levi." Zeg ik tegen Bradley wanneer ik weer terug op mijn plek zit. "Super vet!" Krijg ik als antwoord.A/N: ik hoop dat jullie dit stukje leuk vonden. Ik had eerst al een stukje alleen dat was ineens poef weg. Laat me weten wat jullie er van vinden!
JE LEEST
Geluk bij een ongeluk.
RomanceMijn naam is Fey en ik ben achttien jaar. Ik heb lieve vrienden, een goede thuis situatie en ben gelukkig. Alleen ik mis nog éen ding en dat is mijn prins op het witte paard.