Bugun Berk ile bulusucaz ve Seline gidicez. Onunla iyi olucagimiza inaniyorum. Cok tatli bir kiz. Umarim iyi bi dostlugumuz olur ya. Neyse telefonuma gelen mesaji actigimda
''Yarim saate evindeyim. Adresi mesaj at. Yarim saat sonra kapida ol."
Berkti tabiiki. Numarisi almistim.
Uzerime duz beyazsortumu gecirip siyah favori tisortume uzandigimda kapi caldi. Tisortu elime alip giyinmeye calisirken gelebilrisin dedim. Annem iceri girince ' Bugun muzeye gidelim diyordum. Bi isin mi var?' dedi.
'Berk gelicek annecim. Onunla olucaz bugun. Baska zaman gitsek?'
'Elalemin bagimli oglu benden daha degerli oldu? Peki o zaman gitmeyiz'
Arkasini dondu giderken yetistim. Dondurdum onu kendime.
' Lutfen küsme. Ama ona yardim etmek istiyorum. Hem doktoruna da kanim isindi. Iyi olucsk gibiyiz.'
' O psikopat yetmedi birde deli doktoruyla mi arkadas olacaksin. Pes ben seni boyle mi yetistordim?'
' Anne lutfen boyleyapma. Onlar iyi insanlar.'
' Aksam Zülfiyelerde olucam. Gelince gorusuruz'
Dedi ve cikti gitti. Elimden geleni yaptim. Bosver gitsin
Kucuk kol cantamin icine cuzdanimi ve cebimi attiktan sonra parfumu ustume bosaltip odadan ciktim. Tam 1 dakikam vardi. Anneme ' seni seviyorum 😘' dedim ve kapiya uctum. Sandaletlerimi gecirip ayagima anahtari cantama attim ve ben disari ciktigim an onume bir motor durdu. Kaskin icinden Berk cikti. Ben sok.
'Motor?'
'Bagimliyiz ama fakir degiliz cok sukur. Atla hadi.'
Kaski giyip atladim.Ben arkada sarki mirildsnirken gelmisiz. Inip kaski biraktim. Iceri girerken. Koluna girip ' Hersey duzelecek dostum' dedim ve en icten gulumsememle ona baktim. Hafifce siritip basini salladi. Sonra iceri girdik. Seline randevumuz vardi zaten. Direk kata ciktik ve 2 3 dakika icinde girdik. Ben yine disariya atildim djskjyfjsjsidissisk. O benim malligim. Neyse gorusme bitince iceri daldim. Seline bakip bir iki dakikan var mi? Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızım..!
ChickLitUmutsuz vaka gibiydim. Babam yoktu. Cekip gitmis bi herif iste. Nefret ediyorum ondan.. Annem benim uzulmemem icin herseyi yaparken ben de onu uzmemek adina mutlu gorunuyordum. Ama icimi bilen bir kimsem yoktu.. O karsima cikana kadar...