Laila POV - Its Only 11 Something ,But Why Does It Feel Like It 2 Something?Well Lets See LastNight Almost Got A Little Crazy Because For 1 Ty No I Mean Micheal Kept Looking At Me Smirking & Stuff While I Was Sleep In The Guess Room !Yess I Slept In The Guess Room & No I Didnt Wanna Sleep In The Same Bed With Micheal So I Didnt!I Kept Hearing Him Come In The Room Cause I Heard The Door Make Noises & I Felt Some One Eyes On Me While I Was Sleep.But Anyways I Miss My Aaron Thats My Baby!But Let Me Go Head Up To My Job At Last King For Micheal Throw A Baby Fit!
-------------------------------------------------------------
Micheal/Tyga POV -
Wow Lai Is A Good Girl ,I Can Tell She Dosen't Like Me Or Want Me For My Money Or Just Cause Im Famous.She Had Me Smirking & Shit At Her Last Night ,I Mean Come On What Nigga Wouldn't ....A Gay Nigga But This Guy Here Is Faaarrr From With The Sweet Ass Shit ,Laila Slept In Some Booty Short & A Sport Bra!Fuck Man Just Thinking About Got T-Raww Acting Up In My Pants.(Hears Laila Call His Name)Laila - Micheal Ray ?
Micheal - Do You Have To Use Government Names ?
Laila - Yes ,Yes I Do
Micheal - Well Laila Marie ,What Is It ?
Laila - First Off I Need Help Putting These Boxes On This Top Shelf & Second Off Don't Sass Me Boy !
Micheal - Yess Mama ,& Im Not A Boy Im A Full Grown Man
Laila - Barly
Micheal -I Can Show You Better Than I Can Tell(Moves Closer To Laila)
Laila - (Backs Up From Him)Umm No Thanks ,Now Hold Me Up So I Can Put These Boxes Up There !
Micheal -Yes Ma'am
Laila- (Shakes Head & Puts The Boxes Up There Nice & Neat)Thanks Ty I Mean Micheal.Umm Micheal Can I Ask You Some ?
Micheal - You Just Did,Im J/P But Yeah Wassup ?
Laila - If You Don't Mind Me Asking What Happen Between You & Chyna ?
Micheal - Well ,She & Me Did't Work Because She Cheated On Me With A Nigga Name David Sterling ,What Mad It So Bad Was I Walked In On These Two Muther Fu(Gets Cut Off By Laila)
Laila - Micheal Calm Down ,Its The Past Its Better Than You Focus On The Future For You And Cairo!
Micheal - Oh & She Got 2 Kids By Him . A Daughter Name Asia Melonie Sterling & A Son Name David Markees Sterling ,Plus Him & Her Are Married.
Laila - How Old Is Are They All ?
Micheal - King Is 5 ,Dj Is 3 ,& Asia Is 1
Laila - Oh ,Wow A Big Happily Family I Guess.
Micheal - If You Say So Laila But Um Enough About Me ,Whats Up With Little Aaron ?
Laila - Oh Shoot ,I Was Suppose Pick Him Up At 5 Its 5:47 .Um You Can If You Wan't ?
Micheal - Sure I'll Love To See Little Man.
Laila (Picks Up Aaron & Heads To Her House With Micheal Also In The Car)Ok Kiddo Were Home ,Oh Aaron This Is Mommy's Friend And Boss Micheal!
Aaron - Mickey(baby Talk)
Laila - I Guess Thats His New Name For You Micheal Or Should I Say Mickey!
Micheal - Yeah Yeah (Snatches Laila Keys & Unlocks The Door)
Laila - Um Excusss You But H(Gets Cut Off By Micheal)
Micheal - Aww Hush Up ,& Come On(Picks Up Aaron And Carries Him To His Crib And Puts Him To Sleep)Ok Aaron Down To Sleep Soo I Guess & Just Me & You!
Laila - Great(In The Voice Of The White Dude Off Of How High)
Micheal - Lai ?
Laila - Yes?
Micheal - Can i Ask You Some?
Laila - Yeah Sure
Micheal - Do You Have A Boyfriend Or Something?
Laila - Nah Not At All ,I've Actually Been Sigle For While Now.Why Wassup Why You Ask?(Looking At Micheal In A Awkward Type Of Way)
Micheal Just Wanted To Know Before I...........
-------------------------------------------------------------
Clif Hanger Check Out Next Chapter To See What Happens Next !
YOU ARE READING
His Assistant(Tyga Love Story)
RandomMy Name Is Laila(Lay-La) Marie Cole, I Am 24 Years Young. I Have Been Living In California For About 3 Months Now,Just Me & My Little One....J/K He Is My Nephew His Name Is Aaron Jewel Cole.He Is 3 Years Old .I Got Full Custody Of Him After His Mom...