hoi, ik ben Mara ik woon samen met me moeder en me kleine zusje me vader is weggegaan na de geboorte van me zusje. Ik had een hele leuke leven we waren een gezellige familie samen, totdat me moeder met een 5 jaar jongere man ging trouwen. Eerst leek hij lief maar na een paar jaar probeerde hij mij te betaste en ik kreeg er erg last van ik durfde het niet aan me moeder te vertellen was bang dat ze mij niet zou geloven durfde ook niet naar de politie te gaan want ik schaamde me. Alleen me vriendin wist het en ze zei praat erover met je moeder. En ik besloot om erover te praten. Op een dag ging ik naar haar toe en vertelde alles. 'mama, peter betast me en ik krijg er echt last van ik was bang om het te vertellen maar ik ben het zat'. En me moeder zei: ' oké, maak je geen zorgen ga nu maar slapen en alles komt morgen goed'. Ik geloofde haar en ging slapen. Maar na die dag was mijn leven een hel en dit is mijn leven:
Ik werd wakker en ging met me zusje naar beneden. Mijn moeder zei dat ik vandaag niet naar school ging en ik vroeg waarom maar ze vertelde niks. We gingen samen de bus in en we stapte uit voor een weeshuis. En ik vroeg: ' mama waarom stappen we hier uit'. Ze zei niks en liep verder en ik ging achter haar aan. We gingen naar binnen. En ze zei tegen die vrouw die daar werkte dat ze niet meer op mij kan passen dat we geen geld hadden en dat ik voortaan hier moest blijven. En dit komt allemaal door peter me moeder geloofd me gewoon niet. Die vrouw die daar werkte vroeg aan me moeder of andere mensen mij als kind konden kopen en me moeder zei nee dat gaat te ver ik wil niet dat ze aan een ander vrouw mama zegt. En ik zei boos :' tegen jou ga ik ook niet meer mama zeggen'. En liep de kamer uit. En begon helemaal te huilen. Me moeder ging weg ze liet me daar gewoon achter en ik begon huilend te schreeuwen:' laat me hier niet achter'. Maar ze keek niet eens om en liep gewoon weg. En daar bleef ik helemaal alleen.
De weeshuis is bij een plek waar alleen maar rijken mensen wonen. En paar meisjes genaamd: Lara, Lisa, Nora ze hadden met een paar rijke jongens afgesproken en ze wouden dat ik mee ging en ik ging mee. Het waren 3 jongens genaamd: Bram, Lucas, Tim ze probeerde ons gek te maken ze zeiden helemaal rare dingen omdat we geen ouders hadden. En Lisa was een meisje maar haar gedrag leek meer op een jongen en begon hun te slaan en we deden met haar mee. En er kwamen een paar agenten en die jongens vertelden allemaal leugens en wij werden aangehouden......
JE LEEST
gebroken bloemen
Randomhet verhaal gaat over paar meisjes die in een weeshuis wonen en problemen hebben