Ryland beni kucağından aşağıya indirdiğinde düşecek gibi oldum tabi kaç dakkadir dönüyorum.Tam sendelim dusecektim ki Ross tuttu.
BN: TESEKKUR EDERİM
Gülümsedi. Ay ne güzel guluyo. Saate baktım çok geç olmuştu. Biz eve gitmeliyiz dedim.Ross bn sizl birakırım dedi.Bizi eve bıraktı daha sonra biz eve girene kadar gitmedi.Eve girdim.Hemen odama çıktım Hannah ise dusa girmis.Ustumu cıkarmadan yataga atladım.Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah kaltıgımda bas ucunda güller vardı.Şaşırdım.Bunu Hannnah yapamazdı.Aşağıda doğru inerken merdivenler de de guller vardı.Mutfağa geldiğinde gördüğüme sasırdım.Riker ve tüm lynchler burdaydı sadece Ross yoktu.Ustelik pastalar filan vardı
BEN:çocuklar bunlarda ne. Hem annem babam nerde neler oluyor burada.Delly:yok bisey Stef Rossun Courtneyden ayrılmasını kutluyoruz.Ve annen babanla kahvaltıya cıktı bizim eve doğru...
Nasıl?ne zaman tanışmışlardı ki?
Ben bu sorularla savaşırken Delly beni kolumdan tuttuğu gibi odama götürdü.
Bu:Delly noldu?Korkutyorsun beni
Delly:Korkma bugün sen ve ben alışveriş yapacağız.İtiraz yok Hadi üstünü giy.Ben seni aşağıda bekliyorum.
Dedi ve indi.Ama ben kahvaltı yapacaktır off Rydell.Ama bu nu kız kızamıyorum ki. Üstüme süpermen tshırtumu ve kot sortumu giydim saçımı dağınık topuz toplıyım sarı güneş gozlugumu alıp çıktım. Aşağı indim Rydel bana öyle bir bakış attıkı ne olduğunu anlamadım
Delly:Stef alisverise gidiyoruz dedim.Partiye değil. Nese güzel olmuşsun bizi bekliyenler var dedi.
Bn:oo kimmiş onlar
Delly:Gidince görürsün
Ooo Delly bu aralar Ell'e çok benzemeye başladı.çok gizemli bir hal alıyor.Rydeli çok sewiyorum Daha tanısalı 2gun oldu Bff dedikleri bu olsa gerek.Tüm lynchlere görüşüm aynı sadece Rossa farklı neden bilmiyorum ama o acı çekerken vicdan azabı çekiyorum.Rydelin beni dürtmesi ile daldıgım yerden çıktım
Delly:ohooo kızım bizim senle çok isimiz ver.uyandıysan balığa gidelim balık varmı cnm derede.:)
Bu:aman rydel dalmısım sadece. Geldikmi?
Soruma yanıt verdi zaten gerek yoktu çünkü biz bunları konuşurken araba durmuş ve tam önümüzde avm yazan kocaman tabela vardı.Rydel öyle bir kahkaha attıkı. Dudagımı büzdum.Rydelin dikkatini cekmis olacakkı yanıma geldi yanaklarımı sıkmaya başladı.Rydelin yanak sıkması. Rylandın gelmesi ile son buldu.Ryry isyan ediyordu sanırım bizi bekliyen kişiler onlardı.Tüm lynchlerin sewgileri vardı.Savannah, Savannah L.,Alexa...Bide ryland sanırım kızları yanlız bırakmak istememisler.
İKİ SAAT SONRAA...
O magazaya gir su magzaya gir sıkıldım. Hepimiz sıkılmıstık.Artık beni Savannah L. Cekiyordu
Bn:Tanrımm.Rydel tum avmyei aldın daha ne alıcaz uff
Savannah:Ewt ya Stefanie haklı kac saat oldu yaa
Alexa:Rydell bebeggim yeter sana bunlar.offf
Savannah L.:Simdi olicem h Stefi tası hemde Rydella alısveris yap.Ben olmek uzeriyim.Mezar tasıma Rikeri cok sewdigimi yazarsınız tamammı??
Bunun uzerine hepimiz kahkaha attık ama keske atmasaydık.Rydel bunu fırsat bilip bize soktu lafları
Delly:İste guldunuz demekki hala enerjiniz var.Simdi herkeze kıyafet aldık bir tek stef kaldı.Hem gel steff su mağaza sana uygun.
Eğer. Rydelin peşinden gitmessem dilinden duramam.Magzaya girdik bana hemen bir kısa siyah bir elbise ve altın platform topuklu ayakkabı verdi.Oflayarak Rydelin elindeki kıyafetleri aldım.ve deneme kabınıne girdim.Elimdeki kıyafetleri asarak üstünü çıkardım.Sonra astıgım yerden elbiseyi alıp çıktım. Her kez bana döndü. Tanrım Riker,Rocky,Ross,Ell burada. Demekki fikir soleme merasimine onlarda katılacaktı. İlk yorumu Rydel yaptı.
Rydel:Stef b b b bu bir harika olmuş çöl güzel kesinlik almalıyız bunu.
Alexa:Ewt bebeğim muhteşem olmus.
Savannah:Ooow
Savannah L.:Rydella alışveriş yapamaya değer bu elbise
RİKER:Aman tanrım sen peri masalından kacmıssın
Rocky:öhöhö boğazıma güzellik kaçtı
Ell:tarzzın tarzzzzzz
Ross:Çcccccoookk guuzeel ollmussun
Tamam bunu kesin alıyorum dedim onlara. Bu elbiseyi sepete atıp sort filan baktık ve bir kaç parca oradan aldık.Cebim titredi birden.Sanırım telefonum ewt hannah mesaj atmış Açıp okuyacaktımki telefon kapandı.Lanet olsun. Kesin bana kızacak kesin.Babam ise meraktan olecek.En iyisi birinin telefonu ile aramak
Bn:Kızlar telofonunuzu alabilirmiyim acaba.Babamlara haber vermem lazımRiker:Benim kimi alabilirsin.Ama illa kızlarınkini istersen iste onu bilmem :)
Bn:Aman Riker, Tesekkurler
Dedim ve telefonunu aldım
Hannhahı aradım ve durumu açıkladım od babama söyledi bu gece Lynchlerde kalacaktım. Rydel o kadar idrar etti ki bende kıramadım. Ama hannah bana bunun hesabını çok kotu soracak.Alisverisden sonra Lynchlere geldiğimizde Bayan Stormie bizi çok sıcak karşıladı.Mark babada ole.Her kez kocaman bir koltuğa yayılmıs oturuyordu.Bizde elimizdekileri odaya bırakmaya gittik.Posetlleri bir kenara biraktım kendimi Rydelin yatağına attım.Oda yanıma yattı.Sonra savvannahlar ve alexa geldi Hepimiz o anda uyumusuz.
Uyandığımda karşımda savaanah vardı ve burası Delly nin odası deildi.
Ayağa kalktım.Savannhı uyandırdım. Oda kalktı odadan çıktık. Rydelim odasına gittiğimizde Rydellda yoktu tek tek odaları gezmeye karar verdik
İlk önce Rikerin odasına gittik. Orda Savvvannah L. Yatiyorudu.Sonra Rockynin yanına gitttik.ordada Alexa yatıyordu.Tüm kızları alıp aksam yemeğine indik.
Ross:Eee stef iyi ıyudunmu.yatağın rahatmıydınBn:Rahattıda bn oraya nası gittim yani biz hepimiz Rydella beraberdik.
Riker:eett aynen oleydi.Ama siz ile yatmıssınızki.Rydel ve sen sarılmıssınız Alexa aranıza yatmış İli savannahta ayaklarınızın ucunda yani sarmaş dolaş yatmısınız bizde si odalarımızda yatırdık tabi sanada Ross düştü.
Demek bana ross düştü.Aman neyse karnım çok aç bnm hemen masaya oturduk.Ross bnm tam karsımdaydı ben ona bakınca göz göze geldik hemen gözlerimi devirdim Rydel bunu fark etti sanırım.
Yemeğimiz bitti.Biz kızlar sofrayı topladık.Sonra ise her kez koltuklara dizildi.
Rydel:Dogrulukmu cesaretlilik.i ounanayalımmı
Riker,ross,rocky,ell,ve kızlar :Olurr
Dediler hep bir agızdan.Ama ayrı ayrı oymayacaktık daha eglenceli oluyormus.Biz bahçeye çıktık onlarda salonda oynadılar.Ve oyun başladı sanırım çok eglenicez
...........................................................
Yb biraz geç geldi umarım beğenirsiniz