Bu gece yarısı düğün dolayısıyla eve biraz geç gelmiştik.
Apartmanın kapısına doğru ilerlerken ayağım topuklular dolayısıyla bayağı ağrıyordu. Yaz olmasına rağmen akşam saatlerinde Hava çok esiyordu, kollarım üşümüş ve halay çekmekten ağrıyordu melike hunharca halay çekmiş ve serçe parmağımı koparmıştı.***
Henüz 15 yaşıma yeni basmıştım, en yakın arkadaşlarım fatma,melike,sedef, ve zeynep'ti.
Cok iyi kankaydık ama ömrümü yiyorlardı. Bir zeynep en aklı başındaydı bide sedef.
Diğer ikisi çok kopmalıktı. Bunalımdayken zeyneple sedefi çağırırdım.
Düğünlerde ise diğer ikisini.***
Ertesi gün oldu. Sabah whatsapp'tan melike ile sedef in komedi dolu mesajlarını okuyarak aşağıya doğru indim.bizim şopikler ( anladıgınız üzere ismi melike buldu )
melike: ulan hayırsız insan wc ye pecete bırakır. hayvan!
fatma: sen daha tuvalette misin . iki saattir cikmadin kizim klozeti mi sökmeye calisiyon melike!.
fatma: melike?!!
melike: kankan surda can savasi versin sen orda meloyu azarla adaletmi wc bu ? bu arada wc e #tuvalet# dedin su an sifon cekti agliyo.. cok cahilsin fatik bi ölsende mevlüdunde pilavlan et yaptirsa elif.
elif : melike oraya gelirsem mevludu senin icin yaptircam. belki bak belki diyorum cerez kaplarina leblebi doldurup cerez diye millete dagitirim.
fatma : elif i ayakta alkisliyoruz arkadaslar. yilin cimriligini yapti... kesin bu kizin mk markali cantasindaki pembe cüzdaninda akrep sürüsü var. knk kalk elifi bi bogakta gelek.
melike : fatma nerelisin hayatim..?
fatma: melike agzina kurek sapiyla vurmama az kaldi canim..
Zeynep: fatma...kızım sabah sabah bu ne ya susun biraz yetmez mi.!!?
Sedef: lafı ağzımdan aldın zeynebim
Melike: ( bunlar hep aşırı hormondan hep..)
Zeynep: ..melike kapıyı acar mısın canım kardeşim (•̩̩̩̩_•̩̩̩̩)
Elif: Q_Q Q_Q
***
"Bu gün okul mu var ne? "
"Oha yaaa ben parayı getirmeyi onottooom!!" Melike bağırarak bu günkü getirmemiz gereken parayı getirmemişti ( aynı ben XD ) çünkü öğretmen en az bir hafta önceden çığırda çığırda
"bildiğiniz üzere haftaya pazartesi günü geziye gidiyoruz. Ulan ayhan sus dedik sana daha kac kere dicem dilini eşşek arısı soksun emi senin yarın babanı cagırmazsan senin!! Her ne ise 15 tl ler cumaya kadar ge-li-yor!! Baska bir şey duymak istemiyorum sayfa 78 i açın ulan tabiki çalışma kitabı sende geri zekalılık mı var ayhan bu gun gözüme cok batıyosun "