dewam ediyorum

19 3 9
                                    

" ay bu gun gezi var, ay kim bu sicakta gunesin alninda gezmek istesin?? hay ben bu hocanin.."

"dur lan oha yavas ho çüs psst melike o senin öğretmenin her ne kadar bi yerini kasiyarak sinifa gelsede.."

" o zaman elif e sovmeliyim cunku ben gelmek istemesemde annemle anlasip sabahin korunde beni kaldirdilar"

"ay götüm..!"

elif melikenin uzerine dogru yuruyordu parmak ve boynunu citlatti sonra melike agir abiyi oynamaya karar verdi.

"bence bu isi konusarak halledebiliriz degilmi canim kankam? "

"yok kankam sen yine bi azdin, bizim ekip eger melike gezide gotunu yerden kaldirirsa dalmaniza izin veriyorum bu sefer karismiyacagim."

" vicdansiz sürtük"

hep bir agizdan hayretler icerisinde melikeye "sürtük??!!!!" dediler. melike coktan yola cikmisti bile hunharca kosuyordu taki pembe pudra rengindeki conversinin bagciklarini eringenlikten baglamadigi icin yeri opene kadar.

***

"ben mi dedim 'melike kos' diye?"

" sana sutumu helal etmiyorum eliiiif.."

"gecen okulda borca aldigi kido dan mi bahsediyorsun?"

"sedef sana sordukmu haci hatun?"

"sus sen karisma kafasini duvara surttugum"

zeynep elinde bir miktar bogacayla odaya girdi.

"hosgeldin zeynebimm bunlar beni yere firlattilar, iyiki geldin askomm."

" erindigim icin demiyorsunda :) "

" tamam cikin gidin odamdan beni kirik kolum ve siyrilmis basimla yalniz birakin, zaten ben yemek yemesemde olur"

"ooh canimiza minnet tabiki birakiriz "

"kendimi muslum gurses edasiyla hey mama soyleme moduna alicam bi saniye"

sedef melikenin ayak ucuna oturdu ve eline bir kalem aldi, sonra melikeden kolunu uzatmasini istedi.

"aayh kolum!! lan yavas"

"dur be surda sana imza atiyoruz"

hit listHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin