1.kapitola-částečné odmítnutí

23 0 0
                                    

Ahoj tohle je můj druhý příběh ja vim ten první stál za nic ale jestli chcete klidně se podívejte: ♥she is creepy ♥ tenhle příběh bude o něco lepší než ten první takže doufam že se vám bude líbit klidně mi k tomu pište komentáře a vote prosím :D

"Je půl hodiny před úplňkem...Musíme jít!!" Řekla Mya a nasedla do auta, hned za ní jí následoval její kamarád Irilli "Sem tu, jeď nebo to nestihnem". Když dojeli na dané místo přivítal je tam vůdce smečky James "Ahoj Myo a Irilli, kde ste takovou dobu" "Mya se zdržela v koupelně" odpověděl Irilli a svým sladkým úsměvem se pousmál a odešel ke zbytku smečky. James prozatím pronášel romantický rozhovor s Myou "Já vím, že si se měla brát s Mickeym a on zemřel ale si jedna ze vzácných a já vůdce smečky tak tě jen prosím...... Vzala by sis mě? James si klekl na kolena,vytáhl z kapsy červenou krabičku, otevřel ji a na Myu vykoukl velký prsten s černočerveným diamantem. Mye to vyrazilo dech ale stále myslela jen na jejího zesnulého přítele Mickeyho. Nemohla být s Jamesem, nemilovala ho."No...víš já sem úplně zaskočená a teď bych se nemohla rozhodnout j..já ti dám odpověď hned až se rozhodnu promiň" Jak to Mya dořekla odešla a James tam zůstal úplně sám. James poté taky odešel, protože musel pronést rituál ještě těsně před lovem.

V kůži zvířatKde žijí příběhy. Začni objevovat