3.kapitola-v řece teče krev

8 0 0
                                    

Rychlý běh několika vlků uklidňoval šum potůčku a pak i velké řeky, jenže šum řeky přeřvával křik oběti, když ji vlci trhali na kusy. Muž napadnut vlky se snažil bránit vší silou ale nešlo to bylo u něj několik vlků, kteří bez slitování trhali jeho tělo za živa. Cítil jak trhají orgány a pomalu necítil ruce a ani nohy, snažil se řvát o pomoc ze všech jeho zbývajících sil ale to vlkům nevadilo, protože široko daleko v lese nikdo jiní než oni není. Ten les patřil zrovna jim na tyto účely. Muž už pomalu dodýchával, ale to mu nepomohlo vlci ho sežrali na kost.
Po lovu se všichni vlci vrátili na místo rituálu a než vyšlo slunce ještě oslavovali svit úplňku až na Myu a Irilliho..... Když si Mya povídala se Smex, Dariem a s Kolinem tak jí do řeči skočil Irilli "Prosimtě nechceš mě odvíst autem domu? Nechci jít pěšky" usmál se a udělal na Myu provokativní obličej, který přišel Mye spíše roztomilý než provokativní "Jo určitě v kolik chceš vyrazit?" Odpověděla Mya a úsměv mu opatila "Klidně už teď" Irilli už trochu zvážněl obličej ale s toho ho okamžitě dostala Mya při pohledu na něj když zvedla jedno obočí a podívala se na něj Irilli se tomu musel začít smát tak mu to Mya oplatila tím že mu do břicha praštila malou ránu a začala se smát taky. Po chvíli se ale srovnali a rozloučili se. Nasedli do auta. Při jízdě nepadlo jediné slovo.

V kůži zvířatKde žijí příběhy. Začni objevovat