Multimedyada Cemre
******************************Ben ne ara salıncağa bindim be!Lann gözlerimi bir anda açtım ve ayağa kalkmaya yeltenmekle beraber yeri öptüm.Küfürler savurarak kalkarken hala sallanıyorduk.Ben de komidinin yanına sindim.Az önce küfürler eden ben şimdi elimi açıp allaha dua ediyordum.Ardından aklıma biri geldi Mert sevgili abim.
"Abiii!Abii!!"diye bağırmamla beraber abicim benim kapımın önüne geldiği an yukardan kopan bir parçayla beraber abim yere savruldu.Koşarak yanına gittim ve kendine getirmeye çalıştım.Hıçkırıklarımın şiddeti çoğalırken bir kez daha sarsıldık.Sonra kulağımı bir ses doldurdu.
"Cemreeeaaaee uyan bee!bu abimin sesiydi onu yakasından tutup kendime çektim ve sarıldım.O da "Noluyoz lan amq"dedi.Aman be bi boktan anlamıyon demek geçti içimden ama diyemedim abimdir sonuçta dayak yemek istemem."Hiiiç abicim kabus görmüştümde o yüzden."Anladım der gibi başını salladıktan sonra saatime baktım"FUCKKKK"okula 10 dakika vardı ve ben anca hazırlanırdım.Hemen formamı giyip,abimi öpüp okula fırladım.Okul kapısndan girdikten sonra Edebiyatçıyı es geçip sınıfa bodoslama daldım.Tabii herkes kendi havasında.Sonra bizimkilerin yanına uçtum.Büşra hemen:
"Slk yine mi uyuya kaldın?"diyince.
"Hee Büşbüş "diye cevap verdim.
Kerem:
"Allah edebiyat sınavı !!"diye böğürerek içeri daldı.Zaten anlaşıldığı gibide Kerem sınıfımızın ineğidir.Bol kopyalı bir sınavın ardından öğle arasına girdik.Hepimiz birer tost ayran alıp boş masalardan birine kurulduk.Yemeğimizi yedikten sonra derse girdik.Ve ışık hızında bir günün ardından grup halinde evlerimize dağıldık.
İçeri girip tam üstümü değiştirecektim ki zil çaldı.Zaten bu saatlerde gelen şey gelmiştir heralde diyip hızlıca kapıya gittim.İşte tamda tahmin ettiğim şey olmuştu gizli hayranım Can'dan bir demet çiçek.Bide çiçeğin üstüne not bırakmış 'Gizli Bir Hayranından'diye saçmalığa bak sanki ben senin Can olduğunu bilmiyorum.Neyse çiçeği alıp içeri girdim.Abim ne kadarda rahattı kimden o çiçek falan demedi nasıl bi abi bu be diyemem çünkü oda bunları Can'ın gönderdiğini biliyor.Hatta kaç kez dövdü sövdü ama yok laftan anlamıyor.Neyse sonra abim makarna salatası yapmış onu yedik.Sonra beni Büşra aradı bizim Büşra ile bir kuralımız var saat 6:00'da hep birbirimizi ararız neden bunu yaparız bilmiyorum ama açıklaması canımız istediği için.
******************************
Off bugün çok yorulduğum için erken yatayım bari dedim ve bana göre erken olan 23:00'da gözlerimi kapadım**Bu hikayenin kurgusunu kuzenimle beraber oluşturduk.
Hikayemi beğenmeyi unutmayın diğer bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMDAKİ SEN
ChickLitYıldızhan Koleji ve Bornova Anadolu Lisesi yan yana iki okul... Yıldızhanların biricik oğlu Ateş Yıldızhan, sevgilisi Tuğçe Sayer ve onların biricik kankaları: *Çağla *Semih *Toygar Bornova Anadolu Lisesi'nde okuyan dersleri iyi olmasına rağmen te...