Hei hei...vesti noi.

70 13 4
                                    

Hei,buna tuturor eu sunt Neko si ma incanta ideea ca la 18 ani am sa ma mut in japonia,ziua mea este peste cateva zile,tineti-mi pumni,vreau neaparat sa plec.
Hei minna,eu sunt Kat si abia astept ziua surori mele,de ce,fiindca a mea e la o zii distanta de a ei,pe bune ea e in 30 si eu in 31...
O dimineata normala
Este ora 7 si eu inca lenevesc in pat...ahh...mie atat de somn,ma trezesc si imi fac rutina obisnuita,dusul apoi imbracamintea:lenjerie neagra,o pereche de pantaloni negrii si o camasa tot neagra cu maneci trei sferturi,parul il las desfacut si imi iau balerini mei negri cu tocul de 7 centimetri,merg la sora mea si o trezesc si pe ea.
-Kat?
-Da?
-Trezestete,avem ore,inca nu ai terminat liceul...
-Mda...imediat...
-Puturoaso.
-Nesimtito.
-Leneso!(am strigat la unison)
-BINE...gata trezestete...
S-a trezit si a mers sa isi faca rutina de dimineata.S-a imbracat cu:lenjerie rosie,o fustita rosie spre sangeriu,cu o bluza mulata,putin decoltata,de culoare alba si cu opincute tot albe,parul si la facut coc si a coborat jos la masa,unde eu faceam clatite cu nuttela si paine prajita :)
A da...am uitat sa va spun casa noastra are doua etaje,locuim cu parinti care mereu sunt ocupati cu munca...mama lucreaza ca si medic veterinar,iar tata are o firma de cabluri...nu ma judecati,nu eu am vrut asta si ei.
-Neata Kat...
-Nu imi mai spune asa :P
-De ce?
-Stii bine ca nu imi place :/
-Dar...asta e numele tau -_-
-Stiu,dar poti sa imi spui Saku pe numele mic :)
-Nu imi place mie.
-Bine bine.
-Hai ca intarziem la liceu...
-Acum acum.
-Da hai o data,nu mai trage de timp ca te omor!
-Ce face? Tu pe mine veci.
-De ce ma rog?
-Pentru ca sunt sora ta si ma iubesti ^•^
-aham
Am plecat spre liceu pe jos,fiindca nu era decat la doua strazi departare de noi.Am ajuns intr-un final si ne-am despartit,eu mergand spre clasa mea si Kat mergang la grupul ei de colege care este format din doua fete,plus ea:Shiz si Mek.
Eu am grupul meu format din Ane,Iuki si Mady.
-Neata fetelor.
-Neata (spun toate in cor)
-Fetelor trebuie sa va spun ceva...
-Ce este? Iuki_mereu ingrijorata pentru mine.
-S-a intamplat ceva? Ane_cu o voce plictisita,nu prea o intereseaza de toti si toate.
-Eh...nu ma intereseaza,eu plec.Mady_nu ii prea pasa de noi,sta cu noi de plictiseala.
-Voi pleca in japonia.
-Asta e minunat!-Ane
-Bafta.-Mady
-Sper sa fii bine.-Iuki
-Mersii fetelor...
Si s-a sunat,pana la sfarsitul orelor nu am mai vorbit cu fetele,nu prea mau mai bagat in seama,asa ca am decis,ca dupa ore sa merg,sa ma plimb.
INTRE TIMP LA Kat
-Fetelor trebuie sa va spun ceva...
To be continue...

Dragoste la patratUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum