Cine? vecinul?

25 5 0
                                    

Scuzati intarzierile,am sa scriu cat mai multe capitole zilele astea ca sa ma revansez.

Deci am ramas la Neko care isi cauta de lucru...a da am uitat.
Dimineata.
Asa dimineata sosi repede,noaptea trecu la fel de repede.
-Neata Neko.
-Neata Kat.
-...
-Kat?? Cand ai intrat la mine in camera?
-Acum doua minute,de ce?
-Pff...doar asa.
-Neko?
-Ce e?
-Stiai ca Bleik e vecinul nostru?
-Cine?
-Bleik.
-Ammm...aaa.
-Asa deci.
-Deci?
-Fara deci,vino jos sa mancam si mai vorbim.
-Uf...imediat.
Ma trezesc cu greu din pat si merg sa imi iau din dulap o pereche de pantaloni negri mulati si o camasa alba,plus un sacou de un albastru inchis si pe dedesupt port o lenjerie de corp de un alb imaculat,trebuie sa fac impresie buna la un interviu...vreau sa fiu chelnerita,daca nu reusesc am sa incerc la alt restaurant si tot asa pana reusesc,desi sunt putin impiedlicata (cred ca asa se scrie).Dupa ce ma imbrac cobor repede jos unde o vad pe sora mea cu o felie de paine prajita in gura si cu mainile incercand sa se incalte.Intru in bucatarie,fiindca pana acum eram pe hol dăăă si ma uit pe perete unde fix cum intri se poate vedea mare si clar ca ceasul indica ora 7:30 ...stai putin,o nu o sa intarzi...ma grabesc si iau si eu o felie de paine prajita ,merg la baie ma spal pe fata ,imi fac putin machiaz cu ajutorul unui tus,luci de buze si rimel,nu prea sunt cu machiajele.Am mers pe hol iesind din baie cu viteza si am alunecat cazand fix peste sora mea care se pregatea sa iasa.
-Auuu...Neko!
-Scuze Kat.Ma grabesc.
-Si eu ce crezi ca fac?
-Pleaca o data,haide iesi.
-A ,acum imi spui sa plec...frumos din partea ta.
-O sa intarzii desteapto.
-What?
-Acum fugi.
-Pa.
-Pa pa.
A plecat mancand pamantul.Uf sper sa ajunga la timp,aaa sa plec si eu.Am plecat incaltata cu papuci de casa,nu m-am obosit sa ma intorc acasa si ma incalt ,asa ca am mers direct la interviu asa.Am ajuns in scurt timp deoarece am masina,da fratilor ati citit bine,am masina.Daca va intrebati daca am permis,pai...nu nu am inca.Intru in restaurant si cer sa vorbesc cu sefa restaurantului.Intru frumos in incaperea unde se predupune ca este sefa restaurantului si ma pun jos asteptand si astept si ...astept.A ...uiteo ca vine.
-Buna. (ma saluta...hm...e un inceput bun)
-Buna dimineata.
-Deci tu esti Neko asa e?
-Logic.
-Hm?
-Da,da eu sunt.
-Si vrei sa fii chelnerita?
-Da.
-Bine,ai un sd?
-Mda,am .
-Pai poti sa mi-l areti?
-Pofititi.
Bine inteles ca aveam SD adica ceva prin care sa ii spun de ce sun capabila,dar am uitat sa va spun ca mi-am luat si un ghiodanel in care le-am tinut.
-Huh...SD-ul tau pare in regula.E curat ,perfect imaculat.
-Da doamna...nu am facut nimic rau si am incercat mereu sa fiu prima in clasa.
-Deci nu ai furat nimic?Nici o data?
-Nu.
-Bine,nu cred ca avem nevoie de tine.
-De ce?
-Nu esti hoata,cum vrei sa furi portofelele clientilor daca nu esti hoata?
-Tuu!De ce e nevoie sa ii jefuiesti pe saraci oameni?
-Asta e ceea ce cautam.
-Adica?
-Neko?
-Da?
-Te vreau pe tine ca chelnerita a mea.
-Wtf?
-Da,nici o fata nu mi-a tinut piept asa ca tine.
-Deci asta cautati?
-Da,o fata cu tupeu,fara mila si frica.
-Ma bucur doamna.
-Te rog spunemi Simona.
-Doamna Simona.
-Sau mai bine spunemi Simon.
-De ce?
-Asa imi spun prietenele si noi de azi suntem prietene.
-E grozav.Cand pot sa incep?
-De maine,azi iti fac program si te voi suna.
-Multumesc Simon.
-Acum poti pleca draga mea.
-La revedere.
-Neko,ai grija de tine.
-La ce va referiti.
-Stiu cine esti si chiar nu vreau sa patesti ceva.
-Stiti? Adica totul?
-Da.
-Ahaaa.
-Acum poti pleca...bye.
-Bye...
Intre timp la Kat.
Cat ce m-am trezit mi-am luat uniforma de liceu formata din o fusta pana mai sus un pic de genunchi,niste sosete pana la genunchi si o camasuta cu maneca scurta toate de culoare albastru inchis,plus o vestuta rosie ca sangele.Am mers si am trezit-o pe sora mea dupa care am plecat in bucatarie,m-am uitat la ceas,valeleu e 7:28 merg pana la baie si ma pregatesc,spal dintisori si pe fata,putin luci ,rimel si tus si gata,exact la tanc merg in bucatarie ,iau o felie de paine prajita si fug sa ma incalt.Oo uituca sunt am uitat ghiozdnul,fug sa mil iau in timp ce sora mea fuge la baie,am coborat din camera si cand sa ies pe usa,hipopotamul de sora mea trece peste mine si ma impiedlica din a iesi pe usa...o nu,de ce tu.Am iesit repede pe usa la cererea surori mele ca voi intarzia deoarece scoala e la 5 kilometri de mers pe jos si la 5 minute de mers cu masina fug in statia care se afla la doua minute de mers pe jos si vad o masina care se opreste fix in fata mea,din ea iese un baiat dragut,care arata de maxim 17 ani.Imi spune sa urc,dar eu il refuz,el tot insista zicand ca nu ma va viola si nu imi va face nimic rau...la rugamintile lui am urcat si spre surprinderea mea am ajuns inaintea autobuzului scolar...Coboram amandoi si ma intreaba unde am ore,eu fiind noua,iar sora mea zicandu-mi ca am ore in clasa 9A...i-am spus si lui ce mi-a zis sora mea,el zacand ca are ore in aceeasi clasa cu mine...hm surprize.Baiatul este blond cu ochii de un negru surprinzator de dragut...ce spuneam?.A da...ma uit la ceas si vad ca este fara zece minute,mergem incet prin curtea scoli si pana sa ajungem in clasa el sparge gheata si incepem sa povestim una alta.
-Sa ma prezint,daca tot am uitat.Eu ma numesc...

Oi imi pare rau ca nu mai continui dar chiar nu stiu cum sa il numesc pe tipul asta asa ca voi scrie in dupa masa asta promit...nu am sa uit deoarece voi fii cu matusica si cum ea vorbeste si vorbeste si vorbeste o sa am timp sa scriu,pana atunci va pup :* si va multumesc ca imi cititi cartea :3 va ador.

Dragoste la patratUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum