Mereu mi-am dorit să îi iau un interviu domnişoarei Tess, iubită de atâția citiori şi iată ca azi am avut ocazia. Aşadar în următoarele minute veți citi un interviu by ACCWR cu TeresaWojcik
1. Cum ai descoperit acest portal virtual(Wattpad)?
Prin intermediul unei verişoare.
2. Ce te-a motivat să scri?
Nu am un răspuns concret pentru asta, fiindcă nu am avut o motivație anume. Cred că atunci am înțeles cum îmi pot folosi imaginația și cumva am învățat, totodată, cum să o controlez cu ajutorul scrisului.
3. De unde capeți inspirație?
Din absolut orice. Dacă am și propria muzică pe fundal, atunci e perfect.
4. Te aşteptai să ajungi aşa faimoasă şi cărțile tale să aibă chiar milioane de cititori?
"Te așteptai" e mult spus. Nu e ca și când mi-aș fi impus lucrul acesta. Am sperat, în schimb, și mă bucur enorm că am ajuns până aici. Asta doar datorită cititorilor, pe care îi iubesc nespus.
5. Care a fost prima ta carte scrisă pe Wattpad? (Chiar şi nepublicată)
„Revelation" a fost. Din păcate, am pierdut-o definitiv când am șters-o de pe aplicație.
6. Care carte este favorita ta dintre toate cele pe care le-ai creat?
Îmi place tot ce am scris până acum, pentru că totul face parte din ceea ce sunt sau am fost.
7. Am citit de curând cartea "Ilegal" şi presmit că vei avea un mare succes, tu ce crezi?
Sper, dar asta numai dacă o să îmi și găsesc timpul necesar să mă ocup cum de ea cum ar trebui! Nimănui nu îi place un scriitor neglijent și care nu se ține de cuvânt, de aceea nu pot promite nimic deocamdată.
8. Intri adesea în pielea personajului?
Uau! Personal, nici nu văd vreo altă modalitate de a scrie! Dacă nu rezonezi cu propriile tale personaje, atunci nu vei putea rezona niciodată cu cititorii... Nici tu, nici personajele tale.
9. Dacă în viitor cineva ți-ar propune ca ale tale cărți să fie sursă de inspirație pentru filme, ai accepta?
Haha! Despre ce vorbim? Sunt multe de rezolvat înainte și prefer să mă concentrez pe ceea ce este în prezent posibil.
10. Ai de gând ca în viitor aceste cărți să le publici prin editură?
Da.
11. Care este personajul tău preferat dintre toate cele create, până acum?
Îmi place absolut fiecare personaj pe care l-am creat. Toate au rolul lor, fără care nu ar exista contrastele pe care vreau să le creez. Nu mă pot decide pentru UN singur personaj...
12. De ce Nick Bateman la "Căutând fericirea"?
Pentru că, din câte trăsesem eu concluzia pe atunci, el era foarte rar ales pentru cast. Peste tot dădeam de Harry Styles și am zis că ar fi ceva diferit să îl pun pe el. Doar carte Marilenei Dumitrescu îl avea ca personaj principal, dintre toate pe care le citeam pe aplicație.
13. Ai plâns vreodată atunci când scriai?
Da. De două ori, chiar.
14. Ai alte cărți la care lucrezi, dar nu au fost deocamdată publicate?
Da.
15. Câte cărți ai citit -cu aproximație- şi care sunt acestea?
Uau... Nu știu. Nu m-am gândit niciodată la asta și nu vreau să dau un număr care oricum ar fi total pe lângă adevăr. Am citit destul de multe, dar nu exagerat. Și asta de vara trecută până acum, fiindcă nu eram atât de atrasă de cărți până la 17 ani. Preferate: toate de la Judith McNaught (cred că în toate interviurile am menționat-o) și în general cele contemporane. Nu mă dau în lături nici de la autorii clasici, dar îi prefer mai mult pe cei străini