După ce am văzut răspunsurile Teresei, care persoanal m-au emoționat extrem de mult, umrează să o evaluăm şi pe amica acesteia SashaVSinn , aşadar în umătoarele minute vom afla mai multe despre domnişoara Sasha:
1. De unde ai aflat despre Wattpad?
Am descoperit site-ul întâmplător, acum câțiva ani, când cāutam cărți online.
2. Când ți-ai dat seama că ai talent se scriitor?
Mi s-a spus,ce-i drept, încă din şcoală că scriu bine, iar aici pe Wattpad, cititorii au fost extrem de darnici cu complimentele! Dar nu cred că am crezut niciodată asta cu adevărat, pentru că simțeam cumva că e "prea mult" să spun că am talent, iar la şcoală eseurile presupuneau de multe ori muncă după un şablon şi atât. Într-o zi însă, cineva mi-a spus că am reuşit să îi alunec în suflet prin câteva cuvinte şi că i se pare incredibil. Am râs atunci pe moment, dar după câteva ore în care am învârtit în minte acele cuvinte, mi-am dat seama că s-ar putea totuşi să am talent. Nu a fost demult, acum câteva săptămânii, poate. Încă mi-e incomodă noțiunea, însă!
3. Cum ai reuşit să aduni aşa mulți cititori?
S-au adunat singuri! Niciodată nu am dat "follow" ca să primesc altul în schimb. Am scris, oamenilor se pare că le-a plăcut şi s-a întâmplat!
4. Ce te-a făcut să-ți începi propriile creații?
Senzația de "prea-plin". Poate sună ciudat, dar uneori simt că acumulez prea multe fantezii şi că trebuie să erup cumva. Aşa că încep şi scriu!
5. Te-ai gândit vreodată să îți publici cărțile prin editură?
Da, m-am gândit şi am să fac asta la un moment dat, indiferent cât de multă muncă presupune, sau cât timp va dura.
6. Dacă ai putea să te întâlneşti pentru câteva ore cu unele dintre personajele tale - la alegere - cine ar fi norocoşii?
Oh, wow. Nu prea ştiu... Mi-ar plăcea să devină toți reali şi să stăm pe o terasă cu câte un pahar de vin în mână şi să discutăm! Nu aş putea alege serios. Partea bună însă, este că în mintea mea, îi pot aduce la viață, oricând doresc.
7. Dacă în viitorul îndepărtat cineva ți-ar propune ca după creațiile tale să se facă filme, ce ai face?
Cred că în prima jumătate de oră aş țipa de fericire şi aş țopăi prin casă. Apoi mi-aş suna toți prietenii să le spun şi... probabil aş cere producătorilor să mă lase să scriu scenariul, ca să nu îndepărteze filmul prea mult de carte. Ştim cu toți că asta e "durerea" cea mai mare.
8. Cum te-ai simțit când te-ai "trezit" cu sute de mii de cititori la romanele tale?
Nu pot spune că m-am "trezit" cu acele citiri. Le-am văzut adunându-se una câte una. Nu am fost un succes peste noapte, totul a venit treptat şi mă bucur că a fost astfel!
9. Ce te inspiră?
Aproape orice. Am început să scriu "Inocență pierdută" din pricina unei melodii de la Lana Del Rey, care îmi creea o anumită stare,de pildă.
10. Ai alte creații pentru viitor, de alt gen, de exemplu: horror, acțiune, etc.?
Da, da am. Nu aş vrea să dau însă alte detalii. Prefer să îmi surprind cititori.
11. Cum te simți atunci când sute de mii de oameni îți citesc creațiile.
Fantastic! (Cum ar spune Doctorul) sunt măgulită şi foarte fericită! Din pricina faptului că totul se petrece în mediul virtual, uneori nu realizez cât de real este de fapt. E ca un vis. Dar în principiu sunt foarte bucuroasă, mă umple de energie şi mă îndeamnă la perseverență, pentru că mă simt legată de cititorii mei acum, nu aş putea, de pildă, să nu ofer un final povestirilor.
12. Ce credeai la început despre Wattpad?
Credeam că e exclusivist. În curând însă am descoperit că oricine poate să-şi scrie propriile creații! Iar asta e minunat!
13. Visai că vei ajunge aşa departe?
Că voi avea atâția cititori şi atâția "followeri"? Sincer, nu. Mă gândeam că sigur a mai scris cineva despre ce vreau eu să scriu şi că a făcut-o mult mai bine. Deci prin comparație, lumea nu o să mă bage în seamă. Dar adevărul e că fiecare dintre noi vede lumea în care trăim astfel şi aceaşi poveste poate fi scrisă diferit de milioane de ori! Am scris pur şi simplu ca să mă eliberez din acel sentiment de "plin", dar recunosc că pe parcurs m-am bucurat să văd că oamenilor chiar le place ce fac şi mi-am dorit să ajung mai bună!
14. Dacă ai pute fi pentru o zi unul dintre personajele tale, cine ai alege să fi?
Nu ştiu. Pot spune că sunt deja toate personajele mele. Nu pot să le dau viață fără să nu devin pe rând fiecare dintre ele şi fără să nu pun ceva din mine.
15. Care este scriitorul/scriitoarea ta preferată?
Carlos Ruiz Zalon, categoric! Cel puțin până acum, deşi am citit între timp destul de mult şi variat, el a fost singurul care m-a făcut să mă simt mai presus de orice. Omul acela poate spune că are un real talent! Sunt fericită să am toate cărțile scrise de el în bibliotecă!
15*. Dar cartea?
De la el, "Umbra vântului". Am citi-o de trei ori până acum, din clasa a noua încoace, când am descoperit-o şi mi-am sedus toate prietenele cu ea.
ACCWR îi mulțumeşte Sashei pentru acest interviu!