Öncelikle herkese Sa hdmkdksksjks Bu benim 2. Hikayem diğer hikayeye yeni bölüm yakında gelebilir ya da bir süre yb gelmicek ona . Niyse iyi okumalar..
"Uzun bir yoldu sonu nerdeyse sonu belli değildi. Ama her tarafta hayvanlar koşturuyodu. Bu nasıl rüya be insan rüyasında doğru düzgün şey görür .sonra birden supernaturaldaki Dean çıktı ve hayvanları öldürdü her yer kan olmuştu ve Dean "Su" "Su" diye bağırıyordu."
Bir dakika durun. bu Dean filan değil bu annem. Yok artık yaw . "Efendim anne"
"Kalk yatağını topla Su okula geç kalıcaksın"
"Anne ne okulu okula daha 2-3 hafta yokmu?"
"Kızım en son ne zaman baktın takvime?"
"Bilmem 2-3 hafta önce galba"
"Of kızım kalk hadi"
Tamam be! (Biyerleri yemediği için içinden dedi götü yese ya terlik ya da dayak yiyecekti)
"Tamam"
Kalktığımda önce sivilce ve siyah noktalı bir güne merhaba demek için hemencecik aynaya baktım. Hani derler ya Allah bir yerden alıp bir yerden verir diye. Allahım on yerden almış birin üstüne çıktı diye bişey vermemiş. Bu nasıl bir çirkinlik nasıl bir iğrençlik. Hemen bir BB krem ve okulun ilk günü için bir eyeliner çekince bir şeye benzedim demek isterdim ama eşşeğe altın semer taksalar gene eşek misali gene aynıydım. O nedenle hemen bir kot bir tişört ve bir convers 3ü bir Arada yaptım ve mutfağa gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okula geldiğimde önce biraz duraksadım ve etrafa bakındım. Sabki oradaki tanıdık...Buket Almanya'da yaşayan ama her zaman en iyi arkadaşım olan şahıs. Bukete sarıldığımda yüzünde üzgün bir belirti vardı
"Buket ne oldu?"
"Bak şey yapma ama Mert burda"
Mert? Lanet olsun ya! Mert benim eski sevgilim ama geçen yaz onu terk ettim sevmiyordum ama o bana takıntılıydı. Şimdi burda demek. Merti ileride gördükten sonra buna emin oldum ama bu kadarı fazlaydı o puştun burda olması doğru değildi . Koşarak kantine gittim. Umarım burda beni bulamazdı. Aslında buraya koşarken görse bulurdu. Ve benim Çom ağzım!!! Mert bana doğru gelirken gene koşmaya başladım ama işe yaramamıştı! Kolumdan tuttuğunda inatla yüzüne bakmayı reddediyordum. Sevmiyordu benden ne istiyorduki?
"Su bana bak!"
"Git diyorum seni istemiyorum neden anlamıyorsun? Bırak beni!"
Bağırmamla bütün kantin bize dönsede umrumda değildi. Hem bağırıyordum ya niye kimse bakmıyorduki?
"Seni seviyorum Su anlamak zor.."
Cümlesi bir yumrukla kesilmişti. Daha önce görmediğim bir çocuk Mert i yere yığmıştı. Hadi canım! Çocuğun yüzüne baktığımda ana baktığını gördüm tam teşekkür edecekken gitti. Gitti mi? Of ama çocuğa teşekkür etmeliydim ya!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Son ders de bittiğine göre Çocuğu bulup teşekkür etmeliydim. Ama hiç bir yerde.. Evet onu buldum! Çocuğu takip etmeye başladığımda bir bara girdiğini gördüm. İçeriye baktığımda kimin eli kimin neresinde belli değildi. Sanırım şu teşekkür mevzusunu biraz ileriye alsak iyi olucaktı. Hemen eve doğru gitmeye başladım . Evin 1-2 sokak yakınındaydım ve yürümek beni deli ediyordu.
"Neden beni takip ettin?"
Sanırım bu sabahı çocuktu. Aslında yakışıklı bir çocuktu. Uzun saçlı filandı ama böle çok değil ne bilim işte. Aman cevap vermedim.
" Teşekkür ederim"
"Etme Birdahaki sefere beni takipte etme yoksa bulunmadığın bir karanlığın içine sürüklenirsin.."
Merhaba ilk bölüm bitti bu bölüm için iklime sonsuz teşekkürler kapağa bayıldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IKI KİŞİ ARASINDA
ChickLitÜzeyir Elden benim tüm karanlığım nefesim ama soludukçada daralman nefesim ağır bir dumanı içime çektiğim nefesim. Oysaki ne sakindim eskiden artık tatlı bir koku varya hayatımda.Olsun o olsunda bn varım korku içinde yaşamaya