1.

8 0 0
                                    

Crrrrrrn!!! Ach jaj...Neznasam tento zvuk! Je piatok.Posledny den skoly v tomto tyzdni.Aspon nieco pozitivne.Vstala som,vybrala som si zo skrine cierne kratase,cervenu karovanu koselu a vlasy som si upravila do vrkoca.Po schodoch som zisla do kuchyne,kde ma uz cakali ranajky.Pozdravila som mamu a pustila sa do jedenia.Ked som dojedla,obula som sa a vybrala sa do tej budovy ktoru maju vsetci tak "radi".Hned ako som do nej vosla,zbadala som moju najlepsiu kamaratku Alex.

"Ahoj" objali a pozdravili sme sa. Spolocne sme vstupili do triedy.Sadli sme si do svojich lavic a dalej sa nerozpravali.Ja sedim s naj namyslenejsim chalanom zo skoly.Naozaj "uzasne".Vola sa Matt.Hra fotball.Paci sa asi kazdej babe na skole no babu nema..

"Ahoj Amy" pozdravil sa mi.Robi to kazdy den no ja ho vzdy odignorujem a bez slova si sadnem.Cele vyucovanie sme sa spolu nerozpravali.Ked som uz vychadzala zo skoly,zakrical na mna.

"Pockaj Amy!" otocila som sa a ostala prekvapena.Co odomna moze chciet? Podisiel ku mne a zacal:

"Nezasla by si so mnou a mojimi kamosmi vecer von?" opytal sa.Nevedela som ako zareagovat.Preco ma vlastne vola von tak oblubeny chalan?

"Nie! Nemam chut travit cas s tebou a tvojimi namyslenymi kamaratmi zbohom!" Zkrikla som po nom a chystala sa odist no chytil ma za ruku.

"Jeden vecer ta nezabije." povedal kludnym hlasom.Ja uz nicomu nerozumiem..Preco tak velmi chce aby som snimi isla von?!

"A preco si si vybral prave mna?"

" Pretoze ty sa mi zdas najnormalnejsia.Nesalies ked sa s tebou rozpravam a to je na tebe super..Ako jedina z bab ma beries ako normalneho chalana." Nechapavo som sa na neho pozrela.Nakoniec som suhlasila....Usmial sa na mna.Radsej som odvratila zrak a odisla.Doma som si zapla notebook a prihlasila sa na fb.Matt mi okolo piatej napisal..

On-cauko :) dufam ze si nezmenila svoje rozhodnutie :D

Ja-Zatial nie

On-Tak za hodku prid do parku :) tesim sa ahooj :3

Uz som neodpisala.Zacala som sa chystat.Obliekla som si cierne,uzke,roztrhane nohavice a cerveny croptop.Vlasy som si rozpustila.Dala som si spiralu a urobila linky.Potom som obula vansky a isla.V parku som este nikoho nevidela a tak som si sadla na lavicku.Zrazu som citila ako ma niekto chytil.Otocila som sa a uvidela Matta.

"Kde su ostatny?" spytala som sa nechapavo.

"Noo..rozhodol som sa ze budeme vonku sami"

Prislo mi to divne ale nechala som to tak.Isli sme sa prejst.Cestou sme stretli asi tri baby zo skoly.Zazerali po nas.Z ich rozhovoru sme zaculi iba:

"On chodi s takou sockou?"  Ked to Matt pocul tak po nich zkrikol:

"Starajte sa o seba! a navyse jedine socky ste vy dve!"Usmiala som sa na neho.Este nikdy sa ma nikto nezastal.A od neho som to uz vobec necakala.Podakovala som mu.

"Tebe nevadi ze si teraz bude cela skola mysliet ze spolu chodime?" opytala som sa..

"A vies ze ani nie?" zasmiali sme sa.Vonku sme boli asi do desiatej no ja uz som musela ist domov.Matt ma isiel odprevadit.Doma som sa prezliekla do pyzama,lahla si do postele a rozmyslala nad tym,co sa stalo.Matt ma milo prekvapil..Cely cas som si myslela ze je namysleny no mylila som sa.No aj tak som na chalanov nazor nezmenila....



Ahoj Dufam Že sa vám čast pačila :D

LOVE IS LIFE!!!Where stories live. Discover now