Snivalo sa my o Mattovi že sme boli jedna dokonala rodinka ,maly sme 1dieta a zrazu pocujem crrrrrrrrrrrrrn. Zase .nie!!!! zabudla som si vypnut budik ale som rada že ma zobudil s toho hrozneho sna . noo nič pozriem sa na budik a je 00:00 ach jaj idem sa najest ,dam si cerialie s mliekom a idem na notebook .zapnem si fb a tam vidim 4 neprijate spravy od matta .napisal mi:
On- Ahoj to stretnutie sa mi pačilo kludne si ho možeme zopakovat
On-som rad ze si suhlasila
On- hnevaš sa na mna???
On-prečo???kvoli tym dvom babam čo ti povedali ze si socka neboj nie si ony dve su!!!
och ten blázon si mysli že som na neho nahnevana .ach jaj napisem mu radsej no v tej chvili pocujem zvonec. niekto zvoni na dvere.idem otvorit a vidim tam matta .opytal sa ma prečo som na neho nasrata
Ja- niesom nasrata a neodpisovala som ti lebo som spala
On-aha citim sa trapne zobudil som ta????
Ja- nie
On- a čo sa ti snivalo???
Ja- nechci vediet a pod už konečne dnu stojiš tu pred dverami ako tvrde Y
On- Okej
" chceš kavu?? " opytam sa ho.
"noo možeš mi urobit " odvetil.
donesiem na stol kavu a sadnem si ku nemu.Zacali sme sa rozpravat o roznych veciach.Jedna otazka ma zaskocila...
"Mas chalana?" spytal sa.
"Ano!" povedala som aj ked to nebola pravda..Nemam chalana len som nechcela aby sa o nieco pokusal..
Sklonil hlavu,zahladel sa do zeme a zamumlal: "Aha.."
"Pocuj,chce sa mi spat taak..." Ani som nestihla dohovorit a vykrikol.
"Jasne uz idem..ahoj"
Podisla som ku nemu a ani neviem preco,objala som ho.Usmial sa a odisiel.Isla som si lahnut naspat do postele no nedalo sa mi spat.Stale som nad nim premyslala...Zapla som si na mobile fb a vsetko o Mattovi napisala Alex.Bola online comu sa necudujem..Niekedy je hore aj celu noc.Jej reakcia ma prekvapila..
Ona:To je mega! Si asi prva baba,ktorej sa podarilo zbalit Matta!
Ja:Ja som ho nezbalila!! Len som snim bola von..A tak trochu som sa snim skamosila..Mylila som sa v nom..Vobec nie je namysleny.
Ona:No dobre nebasni mi tu o nom :D Zajtra zajdeme do mesta na kavu..Idem si lahnut paa.
Ja:Ahoj
Hned som sa citila lepsie ked som sa niekomu zdoverila.Rano som sa zobudila na pipnutie mobilu.Prislo mi nejake upozornenie z facebooku...Ema Smith vas oznacila vo svojom prispevku..Pozrela som sa do coho ma ta osoba oznacila.Ked som to zbadala,ostala som sediet s otvorenymi ustami..
"Neuverite aky mame novy parik! Matt Rogers a Amy Williams!!!! nech vam to vydrzi :3" napisala.Za par sekund to videla takmer cela skola.Och boze! Dufam ze je to len dalsi z mojich sialenych snov!! Toto nemoze byt pravda!Hned ako som si to precitala,napisala som Mattovi ci sa nemozeme stretnut a spolocne to nejako vyriesit.Dohodli sme sa ze sa stretneme za pol hodinu v meste.Obliekla som sa,ucesala a privitala som sa s mamou.
"Kde sa chystas?" spytala sa ma.
"Noo idem s Alex do mesta"
"Dobre tak bez" Povedala a rozlucili sme sa.V meste som zbadala Matta sediet na lavicke.Prisadla som si ku nemu a zacala rozpravat..
"Videl si to?"
"Ano" zasmial sa.
"Co je ti smiesne? To,ze si cela skola mysli ze chodis s takou nulou ako som ja?"
Zrazu mi chytit ruku,usmial sa na mna a povedal:
"Vlastne som rad ze si to vsetci myslia"
Coze?!
Ahojte dufam že sa vám čast pačila :D
YOU ARE READING
LOVE IS LIFE!!!
RomanceAmy je 18 rocne dievca z Anglicka.Jej otec ju a jej mamu od malicka tyral..Odvtedy ako ho konecne zavreli do vazenia,zije sa im lepsie..Amy vsak od vtedy nenavidi chlapov..Mysli si ze su vsetci taky isty.Jedneho dna sa vsak vsetko zmeni....