Sabah saat yediydi okulların başlamasına kısa bir zaman kalmıştı öykü o sıcacık yatağından gerneşerek uyanmaya başladı yatak o kadar sıcak ve rahattıkı öykü yataktan hiç kalkmak istemiyordu saat ilerlemeye başladı öykü yataktan kalktı elini yüzünü yıkadiktan sonra üstünü giyindi ve kahvalti yapmadan okula yetişmek için hemen evden çıktı sokakta okula yetişmek için koşturuyordu bi anda biriyle çarpıştı ve elinde ne varsa yere düştü öykü hemen ayağa kalkip...
Ö- sen ne yaptığını sanıyorsun önüne bakarak yürüsene be gerizekalı.
diyerek sertçe çikişti çarpıştığı çocuk baya bi yakışıklıydı herkesin tanıdığı iş kadini önem dinçer' in oğlu ayaz dinçer idi.Ayaz öyküye doğru sinirlenmiş bir şekilde bakarak şoyle dedi.
A- Sen ne dedini zannediyorsun hem önüne bakmayip bana çarpiyorsun hemde bana gerizekalı diyorsun asıl sensin gerizekali.
diyerek tepki verdi.
Ö- Çattık ya hem suçlu hem güçlü.
diyerek oradan uzaklaşti okula gitti derse geç kaldığı için öğretmen onu içeriye almamıştı öykü sinirden kendi kendine konuşmaya başladi ve bu sırada öykünün kendi kendine konuştunu gören burcu koşa koşa öykünün yanına geldi.
B- öykü iyimisin niye kendi kendine konuşuyosun.
Ö- bi bilsen başıma gelenleri çok sinirliyim.
B- niye ya ne oldu anlatsana.
Ö- okula yetişmek için koşturuyoken manyan biriyle çarpıştim suç ondayken bütün suçu benim üstüme yıkmaya çalıştı sonra derse yetişmek için o manya bırakıp okula doğru koşmaya başladim bu seferde geç kaldiğım için hoca beni içeri almadı oooffffffffffff.
B- neyse canım olan olmuş sıkma canını hadi gel sibelin yanına gidelim hemde bişeyler içer sohbet ederiz.
Ö- tamam gidelim bari.
der ve burcunun arabasıyla beraber kafeyegiderler öykü içeri girdi gibi ne görsün bugün çarpıştığı o çocuk sibelle sohbet ediyor ve öyküyle olan çarpışmayı anlatıyor.
Ö- senin ne işin var be burda sen benimi takip ediyosun.
A- ne takip edicem seni be asıl senmi beni takip ediyorsun.
Ö- seni takip ediceme ölürüm daha iyi.
B- öykü senin bugün çarpıştın çocuk ayazmıydı inanmıyorum.
A- ne yazikki bendim burcu hem sen nerden tanıyosun bu kı...
Sibel şaşkın bir şekilde ayazın sözünü keser ve bağırarak.
S- neler dönüyo burda ya banada anlatırmısınız.
A- tabi sibel ben anlatiyim bugün çarpıştığım o manyak kız bu işte.
Ö- aaa manyakmı manyak sensin be sorunlu bide arkamdan konuşuyosun.
S- ayyy yeter be kavga etmeyin susun.
der ve herkeste bir sessizlik oluşur yerler yeni silindiği için ıslaktır ve öykü adımını attiğı gibi kayar ve tam yere yapışıyoken ayaz öyküyü tutar ve birbirlerine aşık aşık bakarlar.Arkadaşlar hikayem devam edicek okuduğunuz için teşekkürler...