beacon Hills

228 3 0
                                    

Jeg gikk in på flyet som skulle til Beacon Hills "Farvell England" jeg skulle sende en melding til pappa før jeg gikk inn på flyet men mobilen min var visst tom for strøm så de får vell bare være.

Jeg satte meg ned i flysetet flyet lettet og jeg var på vei til den mystiske plassen BeaconHills.
Hurra endeli får jeg se fattern. Det har vert kjedeli helt alene i England siden mor er dø.(zzzzzzz)

"Ånei! Jeg sovnet". Fjo (rolig) det er bare 1 minnutt til vi er framme . (1min senere)
Endeli ute av den kjedlie turen lurer på hvor pappa bor. "Å der er jo pappa" "Hei vennen lenge siden sist" (klemmer) p: nå drar vi hjem. M:oki
På veien hjem ser jeg noe springe som en hund rundt i skogen med glødene røde øyne . Hva kan det være? Jeg tenkte hele natten lang.
(1 skole dag)
Jeg går inn på skolen og så dum som jeg er snubler jeg rett i en gutt. Han var så søt og sexy. Han hjalp meg opp og spurte om de gikk bra. Jeg svarte "ja"(skjenert). Når jeg snudde meg var han vekke. Jeg gikk til timen vi skulle ha engelsk da så jeg den søte gutten igjen.
Læreren ba meg introdusere meg selv for hele klassen "hei mitt navn er sabrina hale og jeg har nettopp flyttet til BeaconHills" læreren ba meg sitte ved siden av liam og pekte rett mot den søte gutten jeg møtte ved inngangen. Vi snakkett litt om England og BeaconHills.
Etter timen var det friminutt jeg ble med Liam for å møte vennene hans M: mitt navn er Sabrina hale men dere kan kalle meg Sabbo. v: jeg er Lydia martin dette er kira yukimura, dette er Scott mccall, og Stiles stilinski, Malia hale, Mason og Liam. M: hmm Malia har jo samme etter navn som meg ?? Sc: hvem er foreldrene dine sabbo??? Sa: far heter daniel taliday og mamma heter Talia hale, men hun dødde for noen år siden. Sc: hadde hun god fantasi?
Sa: ja hvordan det hun gikk bare rundt å snakket om varulver, ulver, rever, banshee osv. Men det er bare tull ingen tror på sånt.
Ly: nei det er helt sant.
Det ringte inn og jeg skulle ha matte.
Matten gikk fort jeg bare rekna mens jeg tenkte på det røde øynene og mors historier.
Timen var over og nå var det lunsj.
Jeg gikk inn å satte meg med liams bord jeg spurte vennene hans og liam om dei trudde på varulver og jeg sa alt med det røde øynene.
Sc: jeg tror ikke på det ,men kjenner du noen andre fra hale slekta di?
Sa: nei bare mor. når jeg tenker meg om så ligna den rare skapningen litt på deg scott men det trur eg ikke,men en av grunnene til at jeg kom til Beacon Hills var fordi jeg vil finne mer ut av familien min.
Sc: vi kan hjelpe deg med å lete.
Sa: idag tror jeg det blir full måne mamma pleide å si at jeg måtte være forsiktig når de var full måne,men hvær gang det er full måne våkner jeg helt tilfeldig ute i skogen. Creepy ikke sant.
Sc: ja det er fullmåne i kveld, men er det ikke skummelt å våkne midt ute i skogen?
Sa: jo noen ganger våkner jeg full i blod, eller ved siden av en dø hjort.
St: hørest rart ut, men jeg våkner jo ved siden av Malia hver dag.
Li: visst du vil kan du være hos meg i kveld.
Sa: seff, men kan jeg ikke bare bli med deg hjem etter skolen?
Li: joda bare bli med meg hjem.

(Etter skolen)
Sa: hvor bor du liam?
Li: jeg har ikke noe hjem men jeg bor med Scott.
Sa: så vi skal være hos scott i kveld?
Li: ja.
Sa: sikker på at det ikke finnest varulver?
Li: jeg vil ikke lyve for deg det finnest varulver og du er en av dem.
Sa:hahaha veldig morsom, men tror du jeg ikke vet at du er en varulv jeg vet at vennene dine åsså er noe jeg har ikke lært meg å forvandle, men jeg kan bruke litt av kreftene så jeg vet at vennene dine løy for meg.
Li: men hvordan?
(Noen kommer inn i huset)
Sa: hvem er det?
Sc:hei liam er du hjemme?
Li: ja men jeg har besøk av sabbo.
(Scott og liam snakker)
Li: hun vet det at vi er varulver.
S:hvordan vet hun det?

Sa: jeg kan høre dere!

Sa:og ja jeg er en varulv jeg har vert det hele livet mitt, men jeg kom tilbake for å lete etter Derek min bror og hilse på kusina mi Malia.
Sc: vaa er det sant?
Sa: ja men jeg trenger åsså en ny flokk vist jeg får låv. Jeg kan hjelpe dere å bekjempe dei onde i Beacon hills.
Sc:jeg vet ikke om du er klar for det.
Sa: jeg klarer å over vinne Derek, Laura og Cora så jeg tror jeg er klar.
Sc: wow du er med.

Mitt liv i Beacon HillsWhere stories live. Discover now