Erkekleri Anlama Defteri

968 5 1
                                    

"Eğer bir erkek 15-21 yaş aralığındaysa işler daha zor kızlar.Çünkü o ergenliğe yeni giren bedenlerinde ortaya çıkan yeni hormonların etkisiyle bambaşka bir varlığa dönüşebiliyorlar.Ben buna evrim süreci diyorum.Nedeni belli.Hem karakter hem fiziksel açıdan geçirdikleri büyük bir dönüşüm evresi bu yaş aralığı.Aman ha özellikle dikkat edin.Bu süreçte belki biraz anlayış göstermeniz gerekebilir.

Ne kadar hatırlamak istemesemde yıllar öncesinde yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşacağım.Anlattığım konuya ışık tutacağını düşünüyorum bu sayade.

Öyle sanıyorum ki 17 yaşımdayken,hiç bu konularla ilgim olmasada bir ortak arkadaş vesilesi ve ısrarlarıyla bir çocukla görüşmeye zorlanmıştım.Sıkıla büzüle bu teklifi kabul ettim ve çocukla görüşmeye başladık.Yakışıklı sayılmazdı,ama sempatik bir tipti.Tam olarak anlatmak gerekirse şu klasik kemik gözlükleri olan,elinden kitabı ve kahvesi düşmeyen asosyal bir tipti.Ben de o zamanlar asosyal olduğumdandır belkide bu durumu yadırgamamıştım hatta zıp çıktı bir tip olmamasına da sevinmiştim.Fakat şöyle de bir gerçek var ki,çocuk hem çok çekingendi hem de ne bileyim biraz fazla suskun.Bu durumdan ötürü,birkaç hafta sonra film izlemek için annemlerin olmadığı bir gün onu evime davet ettim.Bazılarınızın "Sen de az değilmişsin!" dediğini duyar gibiyim.Amacım kesinlikle masumcaydı.Hem belki daha fazla şey paylaşırsak açılır diye düşünüyordum.Eve girdiğimizde çekingence oturma odasının yerini sordu ve bir koltuğa geçti.Evi gezdirmemi bile istemeden bir yere geçip kıvrılmasına gücensemde belli etmedim.Üstüme bir şeyler giyeceğimi söyleyip odama gittim.Üstüme bir tshirt ve şort geçirip yanına geçtim.Bende hemen karşısındaki koltuğa geçtiğimde ikimizde susuyorduk.Ben başka bir şeyleri düşünüp dalmıştım.Daha sonra ona dönüp göz ucuyla baktığımda utangaçça kızardığını ve elleriyle bir yeri kapamaya çalıştığını gördüm.Ona ne olduğunu anlamaya çalışırken nereye baktığını anlamak için gözlerini takip ettim ve v yaka salaş tshirtümün aşağı kadar indiğini göğüs çatalımı belli edecek vaziyete geldiğini gördüm.Sonra olayları bağdaşlaştırmaya çalışırken jetonum sonunda düşmüştü.Çocuğa manzara verip çadırı dikmesine neden olmuştum.Bu durum o zamanlar için her ne kadar normal olsada ben bu durumu hiç hoş karşılamamıştım.Hatta o çocuktanda soğumuştum.Dediğim gibi toyduk ve garip geliyordu.Daha sonra çocukla görüşmedim bile.Fazla utanç vericiydi!

Ergenlik dönemleri işte.Hormanlar dediğim gibi.Ah şu lanet olası hormanlar!

Haftaya tekrar görüşmek dileğiyle.Sizleri seviyorum.Biliyorsunuz ben hep burdayım güzel Erkekleri Anlama Defteri okuyucularım.Kendinize iyi bakın.

-Siyahşeker"

Gözlerimi avuç içlerimle ovuşturduktan sonra,dizüstü bilgisayarımın kapağını kapattım.Bugünde blogumda bir şeyler paylaşmak beni oldukça mutlu etmişti.Kahveme uzanıp bir yudum aldıktan sonra rahatlıkla arkama yaslandım.Kısa süreliğine her şeyden uzaklaşmak iyi geliyordu.Mutluydum,şimdilik.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkekleri Anlama DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin