Se " ok ok omma ခ်စ္တယ္ဗ်ာ အရမ္းခ်စ္တယ္ မ်က္စိေအာက္ကအေပ်ာက္မခံနိုင္ေလာက္ေအာင္ခ်စ္တယ္ ငုံထားမတတ္မခ်စ္တယ္ မျမင္ရရင္မေနနိုင္ေလာက္ေအာင္ခ်စ္တယ္ သူမ်ားနဲ႔သြားေတြ႕တယ္ၾကားရင္ ကမာ႓ၻပ်က္သလို ခံစားရေလာက္သည္အထိခ်စ္တယ္ ရၿပီလား omma "xiu " ok ok ရၿပီ omma သြားေျပာေပးမယ္ "
se " yehet ဒါမွ တို႔ omma ကြ yo yo "
xiu " ခနတုန္းက ရုပ္နဲ႔မ်ား တစ္ျခားစီေအ "
se " omma saraghae noru noru gomawor noru noru saraghae mwask mwask "
xiu " apk "
************************
Su " Luhan မင္းလက္ထပ္ရမယ္ "
Lu " jinjar ဘယ္အိမ္က ေကာင္မေလးလဲ ေကာင္မေလးကေခ်ာလား အိမ္မႈကိစၥေရာေတာ္လား အိမ္ေထာင္ရွင္မေကာင္းေရာပီသလား amm %&•$$-:°%&°%÷$°%'°:%#&':$*':%-;-•%°:9':•%&'*:=/"*'•"•'%•$•'*•÷'-;-:$!*:{;'%÷'=:'÷#:';° .................
Su " LUHANNNNNN"
lu " wahh!!!! appa လည္း chen samchum ေလာက္အာၿပဲတာဘဲ ကြၽန္ေတာ္လည္း ကြၽန္ေတာ္လက္ထပ္ရမယ့္သူအေၾကာင္းသိခ်င္လို႔ေမးတာကို "
su " နံပါတ္ ၁ မင္းလက္ထပ္ရမွာ ေကာင္မေလးမဟုတ္ဖူး ေကာင္ေလး
နံပါတ္ ၂ အခ်က္ ေခ်ာတာေတာ့ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတယ္
Ok !!!! "lu " appa ကြၽန္ေတာ္က seang namja ေလ ဘယ္လိုလုပ္ ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္နဲ႔လက္ထပ္ရမွာလဲ "
su " aww အဓိက ေျပာဆရာတစ္ခု က်န္ခဲ့တယ္ မင္းလက္ထပ္ရမယ့္ ေကာင္ေလးနာမည္က oh sehun"
Lu " BORRRR"
Lu " andwae appa boy တစ္ေယာက္နဲ႔လက္ထပ္ခိုင္းတာကိုက လြန္လွၿပီ ၿပီးေတာ့ လက္ထပ္ရမယ့္သူက oh sehun andwae appa ကြၽန္ေတာ္ ေနာက္ဆုိ appa တို႔ စကားလည္းနားေထာင္မယ္ေလေနာ္ သူနဲ႔သာ လက္ထပ္ရရင္ကြၽန္ေတာ္ ဘ၀ပ်က္မွာ appa က ကြၽန္ေတာ္ဘ၀ပ်က္မွာကို ၾကည္ရက္လို႔လားဟင္ "
su " wae ဘာလို႔မင္းက ဘ၀ ပ်က္မွာတုန္း "
Lu " appa သိပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္္နဲ႔သူနဲ႔က တည့္မွမတည့္တာ ကြၽန္ေတာ့ကို လက္ထပ္ခ်င္တယ္ဆိုတာ ခ်စ္လို႔မဟုတ္ဖူး ကြၽန္ေတာ့ဘ၀ကုိ အနိုင္ယူခ်င္လိုု႔ျဖစ္မယ္ လက္သာထပ္ၿပီးသြားရင္ ကြၽန္ေတာ့ကို အနိုင္က်င့္ေတာ့မွာ appa jelba ကြၽန္ေတာ္ boy နဲ႔လက္ထပ္ဆိုလည္း ထပ္ပါ့မယ္ သူမဟုတ္ရင္ တျခားဘယ္သူနဲ႔မဆို လက္ထပ္ပါ့မယ္ ေနာ္ appa jelba jelba "
su " ငါ့ကို သူ႔ omma xiu ကိုယ္တိုင္လာေျပာတာ oh sehun က luhan ခ်စ္ေနပါတယ္လို႔ေျပာလို႔ လာေတာင္းတာပါတဲ့ "
lu " appa jelba ....."
su " ေတာ္တန္တိတ္စမ္း ငါကဘူးးဆို ဖရံုမသီးတာမင္းသိတယ္ေနာ္ "