Het verzoek

84 2 10
                                    

Pov Jasmina

J: Nou luister ik dacht misschien nu ik hier toch ben.. kunnen we misschien iets samen gaan doen?

G: Ja leuk zeg maar wat je wil doen!

J: Nou eigenlijk zou ik iets met je willen gaan doen, wat waarschijnlijk niet iedere fan die zelf een fanaccount heeft van je vraagt maar...

G: Maar wat?

J: Ik wil graag samen met je op bezoek gaan samen met jou bij mijn zieke bestevriendin Sophie. Ze heeft Kanker en zal waarschijnlijk niet lang meer leven. Zelf is ze te zwak om hiereen te komen dus ik vroeg me af of je dat voor haar wilde doen.

G: Ja natuurlijk!! Ken je die aflevering waarin ik dat zieke meisje ging bezoeken?

J: Jaa

G: Nou dit voelt net hetzelfde misschien een beetje anders.. het lijkt alsof het gevoeliger ligt.. toch veel respect voor dat meisje hoor maar dit lijkt anders...

J: Ik heb het er heel moeilijk mee ik ben blij dat je me wilt steunen...

Jasmina barst in huilen uit.

G. Ohh kom hier niet huilen

J: Ja sorry..

G: Ach het maakt niet uit. Wanneer kunnen we naar je vriendin toe?

J: Het moet een verrassing zijn maar vandaag mag ze nog geen bezoek morgen heb ik afgesproken met haar vader.

G: Ow als je wil mag je hier wel een nachtje slapen hoor :)

J. Ohh Gio een droom die uitkomt!

G: Leuk dat ik je toch nog kan zien lachen vandaag

Louise komt binnen

G: Hoi mam is het goed als Jasmina blijft slapen

Louise: Ja hoor we eten zo pizza lust je dat?

J: Ja lekker

WAT DENK JE DAT ER GAAT GEBEUREN DIE AVOND? ZET HET IN DE COMMENTS EN JA IK WEET DAT DIT KORT EN ONREALISTISCH IS MAAR ALS JE DAT NIET LEUK VINDT LEES HET DAN NIET ZET JE NAAM IN DE COMMENT ALS JE IN HET VERHAAL WILT DEEL DOT VERHAAL MET AL JE GXL VRIENDEN EN MIJN FANACC VOLGEN gameplayworldxlfann DOOR OF STOPPEN

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 15, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De eerste ontmoettingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu