Keesokannya,Ji yoo bgun pagi dgn penggulung rambutnya dan turun ke bawah dlm keadaan mamai.dia ke dapur untuk minum air.lepastu,dye gosok gigi n cuci muke.then trnmpk jungkook yg trtidur kat sofa.
Jiyoo:ishhh.. budak ni slalu mcm ni!sa bgun tuh bgun je laa. X yh la smbg tido!WOI BANGUN LA BISKUT!
Jungkook://tutup muka ngn bantal//
Jiyoo:Haishhhh!!pabo!ireona juseyo!palli ireona!!!
Jungkook:bising arr... Yela2!aku bgun...diam..
Jiyoo:reti pun bangun!!
Jungkook:pastu nk soh aku wat pe plak?!
Jiyoo:tschhh...bole lg tanye??pegi la basuh muke n gosok gigi!!lpstu,pegi belikan brg dapur .
Jungkook:yah!beli la sendiri!
Jiyoo:yah!beli je la!!
Jungkook:beli la sendiri!!
Jiyoo://dkt ngn jungkook//jeon jungkookie,aku ni kan yeoja..nnti pape pun bole jadi..yela..yeoja ni kan lemah la katekan...x kesian ke kalau2 aku kne culik ke..kne ragut ke.. huh??//suare lmbut//huhh!!!
Jungkook:haishh...nae!bak duit!
Jiyoo:nah..//bagi duit//gomawoyo..30 minit kemudian jungkook pulang dgn barang dapur.breakfast yg jiyoo buatkan td dihidang ats meja.
Jiyoo:eo!wasseo!
Jungkook:hmm..
Jiyoo:hurmm...anja...aku tau kau lapar x mkn setahun. Tu yg nk x nk je lyn aku...mkn la..
Jungkook:x pe la...aku nk mandi dulu..
Jiyoo:nae arayo!
Jungkook://naik//
Jiyoo:Biskut!
Jungkook:pe?
Jiyoo:tghari nnty aku x de kat umah...
Jungkook:pehal lak..
Jiyoo:aku ade date..jin oppa kate omma aku nk meet kan aku ngn kwn dye..
Jungkook:owhh...ok..
Jiyoo:sekian.da pi mndi!
Jungkook://naik//
Jiyoo:☺☺☺☺☺❤❤❤❤❤TBC
Author:I would like to say thanks for read and vote my ff..although x rmai yg bce..and check out for my Bangtan stories...author-nim ade buat psl BTS..just untuk me"release" tention jee.. thanks readers..please follow my chingu wattpad:ZiqahSeokjin9202 sekian...kamsahamnida...
YOU ARE READING
Yes!I Love You,Pabo!
RandomCast:- Jungkook BTS Kim Ji Yoo as you Jin BTS Jimin BTS Namjoo Apink Jhope n V BTS Jungkook- Cool guy,x suke rpt dgn yeoja,housemate ji yoo,ramai peminat,kwn baik v n jhope.Berumur 18 tahun. Ji Yoo- Baik,rajin,comel,benci dkt jungkook sbb terpakse j...