Jungkook bersiap sebelum ke studio.Sementara itu,Jungkook menunggu member2nya mengemas dorm.Selesai mengemas,mereka diiringi oleh bodyguard ke van.
Jin:korg..ni roti tuk korg...mkn lha dlu.
V:uwaaaaaa... mknn..
Jhope:roti je?nk kimbap..
Manager:mkn lha roti tuhh dulu..smpai sane korg mkn jugak kan..
Jungkook:roti pun roti lha...aku mkn je..
Jin:bagus,kookie..
Jimin:chim punye mne...
V://mkn 2 roti//
Jhope:V rembat roti kau!
Jimin:yah,alien roti aku lha!
V://stop mkn//huh...
Jimin:hyunggg..V ambik chim punye roti~~~~
Rapmon:nah lha..kau mkn aku punye..aku x lpr lg...
Jin:x pyh..namjoon..kau mkn je kau punye...Lgi pun ade byk roti lg..
Rapmon:xpe..aku kan leader..aku blom lpr lg..ambik larh..
Suga:uwahh..baik gile leader kite...aku yg tua drpd dye pun x rela kasi mknn kat org..
Jungkook:haahaha..
Jimin:budak kookie ni tau gelak je..
Jungkook:mulut aku..sukati aku lha..
Suga:yah2...suda..x yah gado..sume org bole gelak...da..mkn!Jungkook tgk ke arah tingkap.Dye nmpk sebuah restoran kat situ.Dye bercadang nk ajak BTS mkn kat situ.
Jungkook:hyung2!
Jin:ape?
Jungkook:tuhh..
Jin:restoran tuhh..ha!!x silap hyung restoran tuh terkenal kat sini n makanan dye pun sedap!
V:eo?restoran tuh!haa!!aku pun pernah mkn kat sana ngn Jimin!!
Jimin:haah..sdp!
Rapmon:ape kate balik dari studio,kite mkn kat situ!
Jimin:bole gak!
Jungkook:nak!!
Jhope:aku jugak!!
Suga:aku x kesah..ikut tekak aku lha..nk telan,telan je..
Jhope:-_-
Jin:whatever...asalkan korg kenyang..mknn pun abes..puas hati..da cukup..
Jungkook:yeay!!
V:YEAHUH!!
Jhope://ketuk kepala V guna kuali D.O//amende kau ckp?
Jimin:hyung kne fhm..dye ni spesis alien yg dtg dr planet pluto..
V:hyung...sampai hati kau ketuk kpale aku...kepala aku da cukup benjol sbb asyik kne ktuk ngn kau gune kuali D.O hyung...huwaaaa~~
Jhope:yah2..alololo...sorry2..//hug V//shh...jgn nangis..saranghae,V ah..kau kan adik angkat aku yg paling comel..da2..shh..
V:huwaaa~~
Jhope:aigoo.. eotteohkae..??
BTS://ketawa tgk Jhope n V//......
Hee Yeon seperti biasa,mengambil pesanan pelanggan,menghantar pesanan makanan dan membersihkan restoran.Itulah rutin hariannya di restoran.
Mr Kim:Hee Yeon..
Hee Yeon:nae appa?
Mr Kim:kamu tolong carikan tempat untuk 7 org pelanggan malam nnty.tmpt khas.
Hee Yeon:arraseo,appa!Hee Yeon akan buat kjp lgy..Keje Hee Yeon blom siap lgi ni..
Mr Kim:baiklah..siapkan keje kamu dlu..
Hee yeon:nae..//bow n sambung keje//............
7:45 p.m.
BTS meluru ke restoran milik bapa Hee Yeon.Mereka memakai face mask supaya tiada fans yg perasan mereka di public.Sesampai saje di restoran,mereka masuk.
Hee Yeon://senyum//annyeonghaseyo..selamat datang!silakan duduk di meja ni..pesan lha makanan kamu semua dan kami akan siapkan dlm masa 30 minit!
Rapmon:bagi kami makanan yg paling popular di sini..dan minuman skali..
Hee Yeon:urmm..makanan yg popular...Sundubu jjigae dan Naengmyeon..nk kedua2 nya?
Rapmon:ahh..bole jugak..
Hee yeon:baiklah..
Jungkook:jeoseonghaeyo..tandas kat mne?
Hee yeon:☺tandas di belakang sne..
Jungkook:gomawo..
Hee yeon:sye pegi siapkan makanan ye..//bow////blah//
Jimin:dye tuhh...pekerja baru ke,V?
V:mne lha aku tau.. aku ni bukan pemilik restoran..
Jimin:jinja yeppuda..kalau lha dye jady bini aku...uwaa..bahagia lha idowp aku..
Suga:yah..x yah berangan..kau baru 21 tahun..da sunat ke x aku pun x tau..
Jimin:alahai...aku kate kalau je...bukan betul2..
Jin:da..x yah nk gaduh..balik dorm kang,hyung nk korg kemas sikett bilik korg..da macam sarang tikus hyung tgk!rimas!!bau hapak!!
V:bilik Jungkook lha paling bersepah..mentang2 tido sorg2..
Jhope:shh...kang jungkook dgr kang..mati kau kne smackdown sat gi..
V:shhh..
Rapmon:korg..ckp tuh perlahan sikett..mne tau ade fans kite..
Jimin:jhope..
Jhope:what? .-.
Jimin:x de ape..sje usha gigi kau.............
Hee Yeon bru lps ambik pesanan pelanggan.Dye terlanggar Jungkook yg bru kluar tandas.waktu tuh Jungkook x pakai face mask,so nampak muka dye sepenuhnya.Hee Yeon hampir terjatuh tapi sempat disambut oleh Jungkook.Dorg buat eye contact.Keadaan menjadi kekok.
Hee yeon://pandang mata Jungkook//
Jungkook://pandang mata Hee Yeon//
Hee Yeon:"i..ini...bukan ke.."TBC
Adakah Hee Yeon kenal siape yg berada di hadapan matanya?apakah terjadi?Nnty part seterusnya..
YOU ARE READING
I NEED U(Jungkook's MALAY fanfic)
FanfictionCast:- Jungkook Hee Yeon Foreword:- Kim Hee Yeon gadis berumur 18 tahun,bekerja di restoran milik bapanya selepas habis sekolah.Bertemu dengan seorang namja bernama Jeon Jungkook berumur 19 tahun,seorang artis yang bernaung di bawah Big Hit Entert...