BTS masuk ke restoran.Chanmi dtg dan pegi ambik pesanan.
Chanmi:err..BTS?
BTS:nae..
Chanmi:ahh...aninde..nk order ape?BTS puj order mknn.Then,Chanmi pun pergi siapkan pesanan.Dari tadi lgy,Jungkook mencari kelibat Hee Yeon.Tpy,Hee Yeon telah pulang awal kerana pening.Beberapa minit kemudian,Chanmi dtg dgn sedulang makanan yg dipesan oleh BTS.
BTS:waa...da smpai pun..Terima kasih untuk makanan ni..
Chanmi:nae..
Jungkook:chogiyo!
BTS://pndg Jungkook//
Chanmi:yae?
Jungkook:umm..Kim Hee Yeon ade x?
Chanmi:ahh..cusahamnida,tpy...Hee Yeon da balik dulu tdy sbb pening kepala..ade ape2 yg nk disampaikan pd Hee Yeon?
Jungkook:ouh...aninde...btw,kamsahamnida..
Chanmi:baiklah,sye prgi dulu..selamat menjamu..//bow n blah//
Jungkook:*dye da balik rupenye...*
Suga:Kookie-ah,waeyo?apsal mknn tuh x terluak pun?
Jungkook:nk mkn lha ni..//mkn//
Jhope:aku nk pi basuh muke jap..
Jimin:pi lha..maen jauh2..shuh..shuh..
Jhope:diam arr...
Rapmon:Jimin..
Jimin:yae?
Rapmon:u got no jams..
Jimin:aishh...hyung,stop it..
Jin:aishh.. dah lha..cpt mkn!Hampir 1 jam dorg abeskan mknn yg dipesan tdy.(spe suruh pesan byk2!xD)Jungkook pegi ke kaunter.Chanmi terkejut sbb Jungkook tibe2 muncul kt kaunter.
Chanmi:nae?ape yg bole sye bantu?
Jungkook:Cik....//tgk name tag//Chan..mi..ouhh,Cik Chanmi..bole awk bgy no tel Hee yeon?
Chanmi:En. Jungkook nk buat ape dgn no tel Cik Hee Yeon?
Jungkook:maybe...date?
Chanmi:maaf lah,tpy...Cik Hee yeon x kasi sye bg no tel no tel dye kt org laen..
Jungkook:kalau awk kasi no tel Hee yeon,sye akn jemput awk ke konsert BTS yg bkl diadakan x lme nnty...masuk percuma untuk awk dan Hee yeon...setuju?
Chanmi:jinjayo???
Jungkook:emm..//angguk//
Chanmi:baiklah!sye akn bgy no tel Hee Yeon pd encik!
Jungkook:kamsahamnida..Chanmi pun bagi no tel Hee Yeon pade Jungkook.Jungkook gembira sgt2.Dye kembali ke tmpt duduk.
V:kookie,apsal happy sgt?
Jungkook:Namjoon hyung,untuk konsert kite x lme nnty tuh,bole x kite ajk Hee Yeon ngn kawan dye,Chanmi?
Rapmon:ajk je lha..
Jungkook:percuma?
Rapmon:mne bole...
Jungkook:hyung...bole lha...Kook da janji ngn Chanmi..kalau Chanmi kasi no tel Hee Yeon,kook akn jemput dye ke konsert secara percuma...
Rapmon:jdy,kau pi kt Chanmi sbb nk no tel Hee yeon yeaa..
Jungkook:hyung jgn nk pike bukn2..
Jin:kalau mcm tuh,kne mintak izin kat manager kite..
Rapmon:haihh.. tgk dulu lha..
Jungkook:hmm..ok..-SKIP-
Hee Yeon POV
Hee Yeon berehat di rumah.Mummynya masuk ke dlm biliknya.
Mrs Kim:Yeonnie..knape kamu balik awl?
Hee yeon:mummy,Yeon sakit kpale..
Mrs Kim:da mkn ubat?
Hee yeon:da..
Mrs Kim:mungkin Yeon mummy ni x cukup tido kutt..berehat ye,nak..mummy risau dgn Yeon..
Hee yeon:nae,mummy..☺Setelah mummy Hee Yeon keluar,Hee yeon hanye termenung.
I GIVE IT TO YOUU~~(Lgu Propose BTS)
Hee yeon mencapai phone nya yg berdering.Nombor yg x dikenali.
Hee yeon:spe pulakk ni?//answer//yeoboseyo?
Xxx:annyeonghaseyo,Kim Hee Yeon..
Hee yeon:umm..nuguya?
TBC
Sape yg call Hee Yeon tuh?mungkinkah Jungkook??cube lha readers teke!hahaxD gomawo cuz bce ff ni..^^
YOU ARE READING
I NEED U(Jungkook's MALAY fanfic)
FanficCast:- Jungkook Hee Yeon Foreword:- Kim Hee Yeon gadis berumur 18 tahun,bekerja di restoran milik bapanya selepas habis sekolah.Bertemu dengan seorang namja bernama Jeon Jungkook berumur 19 tahun,seorang artis yang bernaung di bawah Big Hit Entert...