Eerrgghhh !!!!! Keluar la !! Keluar la !! .... Cepat la sikit !!! .. Kalau lambat ni,mati lah aku kena marah dengan Miss Yee.. Aduii !!! "Marah IU sambil menekan-nekan perutnya kerana sedang mengeluarkan hajat yang tersangkut di dalam tandas".
Dalam IU sedang bertungkus-lumus berperang nyawa dengan benda kecil yang tidak bernyawa itu,akhirnya benda kecil itu tewas dengan hasil usaha yang kuat daripada IU.
Fuhh ... Leganya.. Keluar juga kau ye .. Sakit bontot aku dibuatnya.. Nasib la aku kuat,biar pun badan aku ni kecil ... Tetapi tenaga aku masih kuat tau !!! Haha jangan main-main!!! " angkuh IU sambil menjeling dengan benda kecil yang sedang asyik terapung-apung di dalam air itu".
IU keluar daripada tandas itu,dan menuju ke tempat cuci tangan. Sedang IU mencuci tanggannya,IU sekilas memandang pada jamnya dan melihat bahawa dia telah terlambat untuk memasuki kelas Miss Yee yang sedang bermula.
Alamak !!!! Mati la aku !! Baik aku cepat !! " IU bergegas keluar daripada tandas itu dan berlari ke kelasnya yang berada di tingkat 2 iaitu kelas 2-1 ".
Hye ... Ni ialah 1st story saya .... Saya akan sambung ... Bila ada yg berkenan .... Saya takut bila saya buat x ada yg sokong .. So saya buat RAW dulu ..... Nanti saya buat yg full :) anyeong ..
YOU ARE READING
YOU ARE MY LOVE
FanfictionBAEKHYUN- YOU LOVE ME ?? IU- I DON'T KNOW CHANYEOL- YOU LOVE ME RIGHT ?? KISAH INI ,KISAH CERITA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA..... OK